Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 12 września 2012

BTOB - U & I 2012 tłumaczenie


BTOB - Ty i ja

Wiem, że zakochałaś się we mnie od pierwszego wejrzenia
Osoba o której mówiłaś to ja
Słyszę bicie twojego serca
Nie ukrywaj swojego serca

Dziecinko dziecinko, czuję to samo
Tylko udawałem wyluzowanego
Pani pani, chodź tutaj
Przytulę cię teraz

#Lubię cię bardziej niż ty mnie
Kocham cię bardziej niż ty mnie
Och posłuchaj mnie dziewczyno, och dziecinko dziecinko dziewczyno
Kocham cię, dziecinko
Chcesz się ze mną zacząć umawiać? Może zostaniesz moją dziewczyną?
Każdy może powiedzieć, że dobrze razem wyglądamy

##Codziennie moja dziewczyno, wszystko moja dziewczyno
Jeśli to jesteś ty, oddam ci wszystko co mam
Posłuchaj mnie dziewczyno, och dziecinko dziecinko dziewczyno, lubię cię

Kiedy patrzę ci w oczy, wiem
Głuptasie, nie potrafisz nawet kłamać
Widzę twoje drżące usta
Jesteś jak urocze dziecko

Dziecinko dziecinki nie martw się
Przygotowałem wszystko bez twojej wiedzy
Pani pani, zamknij oczy
Najpierw cię pocałuję

#

Kubek americano* i herbatniki w radosne popołudnie
Ma tak wiele podobieństw z nami - tak dobrze idzie pomiędzy nami
Chmury na niebie wyglądają jak twoja twarz
Pieszczę twoją dłoń, którą trzymam
Miękko całuję twój zaróżowiony policzek

#
##

*americano

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...