Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 12 września 2012

BTOB - Stand up 2012 tłumaczenie


BTOB - Wstań

Odłóż wszystkie swoje troski
Zmieniło się
Już nie jesteś sama na tym świecie
Teraz masz mnie przy sobie, więc wstań

Nie bój się - chwila, w której poczujesz się jakbyś była sama
Znam twój ból - więc to w porządku płakać (czujesz się taka samotna)

Kiedy cierpisz i jesteś zmęczona, bez słowa cię przytulę (jesteś taka urocza)
Wiesz jak moje serce bardziej boli za każdym razem kiedy tak cierpisz?

Czy wiesz, że chcę zrobić wszystko co tylko sprawi, że będziesz szczęśliwa?

Wszystko, czego jeszcze nie mogłaś powiedzieć i twoje marzenie, które pewnego dnia rozrośnie
Proszę zawsze wstań - teraz głośno to wykrzycz

#Czy czujesz dzisiaj moją miłość
Czy nie widzisz dzisiaj mojej miłości
Nawet jeśli to boli, wstań - nawet jeśli cierpisz, wstań
Ponieważ jestem tuż przy tobie

##Teraz wzleć ze mną, rozłóż swoje wspaniałe skrzydła
Nie płacz i wstań, moja jedyna pani

Uśmiechnij się dla mnie swoim ślicznym uśmiechem, wtedy wszystko się uwolni
Nawet kiedy cierpisz i jesteś zmęczona, strząśnij to z siebie i zapomnij o tym
OK, zmieniłem się - teraz niewinnie lśnię jak my
Nie będę powstrzymywał słów "kocham cię" - nie myślę o tym, żeby powstrzymać ten maraton

Nie wiesz jaka jesteś śliczna kiedy tak się uśmiechasz (jesteś taka urocza)
Jak mogę ci powiedzieć, że jesteś cenniejsza niż ktokolwiek inny?
Jesteś moją cenną dziewczyną, jedyną w moim świecie

Pamiętasz wczoraj, kiedy biegłaś bez tchu, a dzisiaj kiedy jesteśmy razem
Powiedz, że mnie unosisz - głośniej to wykrzycz

#
##

Obejmujesz moje niedojrzałe serce (moja jedyna pani)
Ale teraz cię ochronię (zrobię to)

Na końcu świata, kiedy czujesz jakbyś była sama w ciemności
Kiedy wzbierają łzy i jest ciężko nawet oddychać
W górę wstań, będę przy tobie

Czy czujesz dzisiaj moją miłość
Czy nie widzisz dzisiaj mojej miłości
Dla mnie, wstań, dla siebie, wstań
Jest w porządku, nie jest za późno

Wzleć wyżej niż ktokolwiek inny, rozłóż wspaniałe skrzydła
Przyjdź do mnie krok za krokiem, dzisiaj możesz wziąć moją miłość
Jesteś moją jedyną panią

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...