Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 12 września 2012

BTOB - My girl 2012 tłumaczenie


BTOB - Moja dziewczyna

Dziecinko, uważnie wysłuchaj tej obietnicy, którą ci złożyłem
Jeśli chcesz mogę zrobić wszystko
Jesteś olśniewająca i jesteś w moim stylu, moja piękna dziewczyna
Kiedy idziesz w moim kierunku, zatrzymaj się tam
Tak po prostu się w tobie zakochałem
Znasz moje serce? Naprawdę cię lubię

(Krok za krokiem) chwyć moją dłoń
(Dzień za dniem) właśnie tak, miłość jest wieczna
(W moim sercu) codzienni widzę tylko ciebie
Teraz patrz tylko na mnie, a dam ci wszystko

#Moja słodka dziewczyno, jesteś moim sercem, jesteś moją dziewczyną
Patrzę tylko na ciebie, znasz moje serce, moja dziewczyno?
Jesteś moim aniołem - nawet jeśli czas się zatrzyma, nawet jeśli cię nie widzę
Jesteś moją jedyną dziewczyną

Dziecinko, uważnie wysłuchaj tej obietnicy, którą ci złożyłem
Cały dzień mogę na ciebie patrzeć
Nie mogę oddychać, kiedy zaczynasz się uśmiechać

(Krok za krokiem) chwyć moją dłoń
(Dzień za dniem) właśnie tak, miłość jest wieczna
(W moim sercu) codzienni widzę tylko ciebie
Teraz kochaj tylko mnie, a dam ci wszystko co mam

#

Jest kilka rzeczy, które chcę usłyszeć, twój zachrypnięty głos kiedy rano się budzisz
Szczęśliwy dźwięk twojego śmiechu z twoją śliczną twarzą, który sprawia, że mam gęsią skórkę
Dlaczego dzień jest taki długi? Lśni nawet twoja twarz bez makijażu
Już umieściłem cię w swoich objęciach
Modlę się, żeby ta noc kiedy staliśmy się jednym nigdy nie minie

Dziecinko potrzebuję cię, dziecinko pragnę cię
Teraz otwórz swoje serce tylko dla mnie (czy nie widzisz)

To nie są tylko słowa, proszę uwierz mi
Obronię cię wszystkim co mam

Moja słodka dziewczyno, moja dziewczyno, jesteś taka śliczna i jesteś moją dziewczyną
Patrzę na ciebie, znasz moje serce, moja dziewczyno?
Jesteś moim aniołem - nawet jeśli czas się zatrzyma, nawet jeśli cię nie widzę
Jesteś moją jedyną dziewczyną

Jesteś moim aniołem, jesteś moim skarbem
Znasz moje serce, moja dziewczyno?
Jesteś moim aniołem, jesteś moim skarbem
To zawsze jesteś tylko ty

Moja jedna i jedyna, moja dziewczyna

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...