Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 sierpnia 2012

Onew - In your eyes 2012 (To the Beautiful You OST)


Onew - W twoich oczach

Nigdy wcześniej tego nie mówiłem
Szczerze mówiąc, tamtego dnia czułem jak bije moje serce

#Od początku wiedziałem
Nie byłem pewien, ale czuło się jakby nasz los już został zadecydowany

##Przychodzi do mnie miłość
Prowadzi mnie do ciebie
Wydaje się, że to sen, z którego nigdy się nie obudzę
To naprawdę wydaje się być snem

Pamiętam dzień, którym pierwszy raz się spotkaliśmy
Przyszłaś do mnie w oślepiający i jasny dzień
Dziękuję, że do mnie przyszłaś

#
##

Uśmiechasz się do mnie
W ten piękny dzień
Ale dlaczego powstają łzy
W moich oczach?

Mam nadzieję, że to sen, z którego nigdy się nie obudzę
Mam nadzieję, że nic się nie zmieni

Mam nadzieję, że miejsce, gdzie pozostaje miłość
Może być gdzieś, gdzie możemy być razem
Wydaje się, że to sen, z którego nigdy się nie obudzę
To naprawdę wydaje się być snem

Pamiętam dzień, którym pierwszy raz się spotkaliśmy
Przyszłaś do mnie w oślepiający i jasny dzień
Bardzo dziękuję, że do mnie przyszłaś

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...