Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 9 sierpnia 2012

Nell - The day before 2012 tłumaczenie


Nell - Dzień przed

Na początku to było naprawdę trudne
Nie mogłem tego przyjąć do wiadomości, więc to mnie męczyło
Ale jak już to zaakceptowałem
Teraz to jest po prostu takie smutne

Właściwie, to jest tak - jaki jest sens trzymania się czego, co się rozpada?
Tylko serce będzie bardziej boleć
Ale zastanawiam się, jak jest sens żyć w ten sposób?

Na początku bardzo cię nienawidziłem
Bardzo też płakałem
Ale będąc takim przez chwilę, zastanawiałem się co do cholery robię

Właściwie, to jest tak - jaki jest sens trzymania się tego, co się rozpada?

Tylko serce będzie bardziej boleć
Ale znowu zastanawiam się, jak jest sens żyć w ten sposób?

Zastanawiam się czy czasami stoimy w tej samej pamięci
Zastanawiam się czy czasami dla ciebie też zatrzymał się czas

Co z tym rozstaniem? Czy jest znośne?
Czy ból był odrobinę mniejszy, ponieważ byłeś gotowy?

A co z miłością? Czy znowu możesz ją poczuć?
Właściwie, taki jestem - po prostu się boję

To wszystko co mogę powiedzieć

Mocno sam się nad tym zastanawiam, słowa, które pozwoliły ci odejść

Nigdy cię nie dosięgnę - słowa, które pozwoliły ci odejść

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...