Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 9 sierpnia 2012

ChAOS - Racer 2012 tłumaczenie


ChAOS - Biegacz

Od chwili, kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem, gdziekolwiek jesteś tam jest niebo

Jak pociąg wydymający parę, jak samochód przyczepiony do rakiety, moje serce nie ma hamulców
Jestem jak gepard z Kilimandżaro, biegnę szybciej do ciebie, która jesteś na mecie

Jesteś taką niesamowitą dziewczyną, niebezpieczną dziewczyną
Po prostu dawaj

Znowu mnie wyzywasz, budzisz moje pragnienie wygranej
Chcę mieć twoje serce dziecinko

Skala jest inna, moja miłość jest przebojem
Chcę cię idealnie urzec/zniewolić

Wyścig się zaczął, ty jesteś metą
Chwyciłem szansę, teraz pokażę ci kim jestem

#Idę w twoim kierunku
Teraz się nie zatrzymuje, teraz się nie zatrzymuje
Teraz się nie zatrzymuje hej
Teraz się nie zatrzymuje, teraz się nie zatrzymuje
Teraz się nie zatrzymuje, nigdy mnie nie zatrzymasz

##C.O.S.* inny inny inny niż tacy pospolici goście
C.N.X.** wyjątkowy wyjątkowy wyjątkowy, im dłużej cię widzę, tym bardziej lśnisz gorący gorący ogień

Chcę tylko być z tobą dziewczyno

Cześć cześć cześć ya ya nie cofaj się, nie ma powodu, żeby się bać
Cześć cześć cześć ya ya moje serce jest załadowane, moim celem jest środek twojego serca

Och, jestem urodzonym biegaczem, będziesz zaskoczona moją szybkością
Och, moje oczy są radarem, tylko ciebie ścigają

#
##

Bez przerwy, idź nawet dalej

Moje serce jak szalone brnie do przodu, moje serce odpowiada tylko tobie
Ty ty ty ty ty, zakochuję się w Tobie, może jestem szalony

Przebiję się przez ciernie i będę twoją peleryną, nie martw się
Będę tylko ciebie chronił, misja wypełniona

Nie przestawaj teraz, nie przestawaj teraz
Nie przestawaj teraz, nigdy mnie nie zatrzymasz

##

*skrót nazwy zespołu, którą po koreańsku wymawia się Cah-Oh-Su
**skrót od nazwy fanklubu ChAOS - ChaoNyx

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...