Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 sierpnia 2012

Melody Day - That one word 2012 tłumaczenie (Bridal Mask OST)


Melody Day - To jedno słowo

W poprzek ścieżki, gdzie pozostają moje łzy, czy ciągle na mnie czekasz?
Co jeśli się zmieniłeś, co jeśli mnie zapomniałeś? Moje bojaźliwe serce skacze przede mnie

Jeśli cię tam nie ma, na końcu tej drogim, jak zniesie to moje serce?
Kiedy tylko cię kocham, kiedy tak bardzo za tobą tęsknię, kiedy tęsknię za tobą jak szalona?

Skończyło się na tym, że nie powiedziałam słów kocham cię i tylko ukryłam je w moim sercu, które je wchłonęło
Ale jest w porządku, jeśli tylko moja do niczego miłość może dotknąć twoich objęć

Mija dzień i mija czas, ale ciągle nie mogę cię zapomnieć
Tylko patrzę na ciebie i moje serce zaczyna boleć, więc tylko płyną gorzkie łzy

Skończyło się na tym, że nie powiedziałam słów kocham cię i tylko ukryłam je w moim sercu, które je wchłonęło

Ale jest w porządku, jeśli tylko moja do niczego miłość może dotknąć twoich ciepłych objęć

Kiedy wyschną moje zimne łzy, byłoby dobrze nawet jeśli jestem samotna i tęsknię za tobą

Skończyło się na tym, że nie powiedziałam słów kocham cię i tylko ukryłam je w moim sercu, gdzie stały się siniakiem
Kiedyś kiedyś ta nieodwzajemniona miłość będzie umiłowana przez gwiazdy na niebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...