Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 sierpnia 2012

Eru feat. Yong Jun Hyung - I hate you 2012 tłumaczenie


Eru feat. Yong Jun Hyung - Nienawidzę cię

#Tak bardzo cię nienawidzę, nienawidzę cię, ponieważ cię kocham
Niewinne łzy i posiniaczone serce
Zostałem zraniony i cierpię

##Wszystko to wymażę, wymażę to, ponieważ mógłbym umrzeć
Ponieważ cierpię tak bardzo, że nie mogę już tego znieść
Ponieważ mógłbym znowu pokochać ciebie, która ciągle jesteś w moim sercu

Chyba wciąż jest za wcześnie, żeby powiedzieć, że cię zapomniałem, ciągle jestem trochę niepewny
Myślałem, że łatwo będę mógł cię zapomnieć, ale to nie jest takie łatwe jak wypowiedzenie tego
Byłoby lepiej gdybyś na końcu zimno mnie zostawiła
Ale nawet do tamtej chwili byłaś taka piękna
Zajęłaś we mnie więcej miejsca niż sądziłem
Na twoim pustym miejscu jest rana nazywana wspomnieniami
Tylko patrzę na nią, mając nadzieję, że nie pozostanie jako blizna
Mówię to tak, żebyś nie mogła usłyszeć
Żeby moje ukryte serce nie zostało odkryte
Błąkam się, kręci mi się w głowie i jestem pijany tobą

#
##

Jest tak ciemno, że nie widzę końca
Jest tak głęboko - myślę, że wciąż jest długa droga do przebycia
W końcu odpływam na tej żaglówce nazywanej tęsknym przywiązaniem
Wiatr jest zimny - rozglądam się, ale nie ma żadnego światła

##

Mija dzień i jeszcze jeden dzień mija
A ja ciągle szukam twojego pustego miejsca i błąkam się
Wiatr jest taki zimny
Moje serce jest dzisiaj takie samo
Wymazuję cię w tym deszczu

#
##

Nienawidzę cię, szalenie cię nienawidzę
Śmiertelnie cię nienawidzę, więc nie mogę cię tak puścić
Nienawidzę miłości, nienawidzę cię
Ponieważ mógłbym znowu pokochać ciebie, która ciągle jesteś w moim sercu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...