Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 19 sierpnia 2012

BoA - The shadow 2012 tłumaczenie


BoA - Cień

Cień - identyczna jak ja postać podąża za mną
Chcę się schować, ale nie mogę jej uniknąć
Na twarzy, którą wszyscy myślą, że znają
Miękko leży na niej maska, za nią

Widziałeś łzy, widziałeś?
Widziałeś smutek, zobacz jak sobie radzę
Nadepnęłam na ten cień i znowu się podniosłam
W tej chwili czułam, że to był koniec

Cień - podąża za mną, patrzy na mnie
Twoje pole widzenia, twoje oczy, wszystko sprawia, że zastygam
Cień - obejmuje mnie, ochrania mnie
Twój obraz, twoje istnienie, wszystko mnie ożywia

Kiedy świecą na mnie światła, tańczę z tobą
Każdy mój wyraz twarzy kieruje się do ciebie*
Kiedy jestem uwięziona w ciemności, wchodzisz we wnętrze mojego ciała
Powoli rozchodzimy się w sobie nawzajem jako jedno światło

Widziałeś te oczy (widziałeś), widziałeś?
Czułeś ten moment, zobacz jak sobie radzę
Obejmij tą radość z pewnością siebie
I zacznij od nowa, ty i ja (ty i ja)

Cień - podąża za mną, patrzy na mnie
Twoje pole widzenia, twoje oczy, wszystko na mnie świeci
Cień - obejmuje mnie, ochrania mnie
Twój obraz, twoje istnienie, wszystko mnie ochrania

Ponieważ ja zmieniłam się przez lata ty też się zmieniłeś
Naturalne zmiany przynoszą próbę/test i błąd (przynoszą próbę i błąd)
Kiedy uświadamiam sobie i uznaję rzeczy po trochu
Nie chcę zapomnieć cienia i chcę to zawsze miłować

Będziesz na mnie patrzył, będziesz mnie chronił
Gdziekolwiek jestem, jeśli jestem z tobą, teraz cię ujawnię

Kiedy mówię przez lustra (mówię przez lustra)
Sprawiasz, że myślę o tobie, dajesz mi nadzieję (sprawiasz, że myślę)
Światło i ruchy ciała, które mi dałeś (światła, ruchy ciała, dźwięki)
Te dźwięki sprawiają, że znowu  się podnoszę (znowu się podnoszę)

(Chcę ci pokazać czym jestem)
Cień - podąża za mną, patrzy na mnie
Twoje pole widzenia, twoje oczy, wszystko sprawia, że się uśmiecham
Cień - teraz we mnie, ochronię cię
Kolejny cień, który zajął miejsce wewnątrz mnie
(Kolejny cień)

*nie jestem tu pewna

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...