Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 15 sierpnia 2012

Vampire prosecutor 2

Kto z Was oglądał Vampire prosecutor? Ja widziałam i bardzo mi się podobał, dlatego niecierpliwie czekałam na drugi sezon. Ta chwila wreszcie zbliża się wielkimi krokami i OCN nęci nas kolejnym trailerami. Właśnie pojawił się kolejny, więc postanowiłam się z nim Wami podzielić.

Enjoy :)

UPDATE
Są nowe dwa teasery :) zamieszczam pod spodem

Jeden z moją ulubioną parą (Lee Young Ah świetnie wygląda w długich włosach), a drugi chyba z nowym dostawcą krwi i tu uwaga, gratka dla fanów God's Quiz - gra go Ryu Deok Hwan, odtwórca roli naszego genialnego lekarza, którego obecnie można zobaczyć również w dramie Faith (z Lee Min Hoo), gdzie gra króla.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...