Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 19 sierpnia 2012

EvoL - 1.2.3.4.5.


EvoL - 1.2.3.4.5.

Czym jesteś tak zajęty? Dlaczego nie dostałam nawet jednego smsa? Jesteś zirytowany? (Dlaczego?)
Co robię, gdzie jestem
Czy to nie ma dla ciebie żadnego znaczenia?

Patrzysz na mnie bez wyrazu
Udajesz, że jesteśmy niczym*

#12345
Czas mija i mija, ale
Ciągle jesteś taki sam, nie zmieniasz się
12345
Nie możesz zrobić kroku w moją stronę?
Chcę wrócić do początku i wszystko zmienić z powrotem

"Nic nie trwa wiecznie od początku do końca"
Nie wierzę w te słowa, ale
Wszytko już się tak łatwo zmienia zaczynając od ciebie
Kiedy na ciebie patrzę, ciągle jestem rozdarta

W ogóle wiesz o czym mówię?
Czy nic dla ciebie nie znaczę?

To ty pierwszy wyznałeś mi uczucia
Więc dlaczego tak się teraz zachowujesz?

#

Nie mogę mówić o zerwaniu z tobą
Chcę po prostu wrócić do początku

Ciągle cię lubię, co zrobię?
Proszę spójrz na mnie i uśmiechnij się
(12345)

12345
Postaw krok w tył i spójrz na mnie, pomyśl o tym

12345
Czas mija i mija, ale
Stoję tutaj - odwróć się i przytul mnie

12345
Czas mija i mija, ale
Ciągle jesteś taki sam, nie zmieniasz się

12345
Nie możesz zrobić kroku w moją stronę?
Chcę wrócić do początku i wszystko zmienić z powrotem
Wrócić do początku

*w znaczeniu - nic nie ma między nami

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...