Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 30 sierpnia 2012

B.A.P - Crash 2012 tłumaczenie


B.A.P - Wypadek/Trzask/Huk

To nie ma sensu, jesteś taka idealna
Mój oddech staje się szybszy - to faul
Twoje oczy, twoje usta, twoje wszystko wstrząsa moim sercem

#Niezapomniane pierwsze uczucie do niej
Ukradło moje serce jak głupiec

##Jakby moje serce było popsute, płonę miłością
Moje serce bije bum bum (i bije)
Proszę uratuj mnie - jesteś moją dziewczyną

###Pomóż mi pomóż mi pomóż mi
Mój oddech przyspiesza kiedy cię widzę
Pomóż mi pomóż mi pomóż mi
Moje oczy ślepną kiedy cię widzę
Moje serce bije bum bum kiedy biegnę i szukam cię
Gdzie jesteś - poczekam na ciebie

Ty ty ty - spotkanie cię było naprawdę czymś ważnym
Nie ważne co, chcę cię poznać
Jestem jak Conan* - pewnie nie wiesz jak się czuję
Ciągle o tobie myślę - sprawiłaś nawet, że zapomniałem o swojej pierwszej miłości
Nawet jeśli będziesz mi powtarzać, żebym poszedł, powiem ci, że jesteś dla mnie wszystkim
Bo kocham cię dziewczyno

#
##
###

Ona sprawia, że wydaje się, iż mogę ją dotknąć, ale wtedy bardziej się oddala
Proszę tylko daj mi jedną szansę
Jeśli słyszysz moje serce, proszę odpowiedz mi

##
###

*postać literacka

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...