Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 30 sierpnia 2012

U-Kiss - Cinderella 2012 tłunaczenie


U-Kiss - Kopciuszek

#Dziewczyno, chcę żebyś była moim Kopciuszkiem
Dlaczego nie wiesz, że moje serce tak płonie?
Pragnę twojej miłości, pragnę twojej miłości

Nie ważne jak bardzo biegnę, ociągam się tylko przy twoim boku
(Jestem głupcem) wiem, że jestem głupcem i każdy się ze mnie śmieje, ale
(Jesteś ostra) cierń jest tym co sprawia, że znowu dzisiaj żyję
Dlaczego ciągle próbujesz mnie odepchnąć?

##Jakoś jakoś cię odzyskam
To takie frustrujące, to takie irytujące, ponieważ jestem twoim facetem
Ale za każdym razem kiedy przed tobą stoję, mój umysł staje się czystą kartą
Dlaczego w stosunku do ciebie jestem taki?

#

x2
Jestem twoim mężczyzną księciem z bajki
Biegnę, ale nie biegnę
Czy wiesz jak gorliwie cię szukam?

Próbuję od ciebie uciec, próbuję poznać kogoś innego, ale
(Ograniczasz mnie) mówisz, że nie, ale nie puszczasz mojej ręki
(Wiem) udajesz, że mnie nie lubisz, ale twoje oczy mówią mi
Ale dlaczego ciągle próbujesz mnie odepchnąć?

##
#

Nawet kiedy jest po północy, nie puszczę cię
O nic się nie martw, pragnę tylko ciebie
Co więcej jest do ukrycia? Przestań się ukrywać
Ponieważ jestem osobą, która zna cię lepiej niż ktokolwiek inny

Jak gwiazdy mrugające na niebie
Jesteś bardziej olśniewająca niż ktokolwiek inny
Nie opuszczaj mnie, nie idź, nie próbuj już mnie blokować
Ponieważ jestem osobą, która stanie się twoją ostatnią miłością

#

Nie próbuj już mnie oszukiwać
Ponieważ już wszystko o tobie wiem
Nie próbuj już się chować
Ponieważ będę tutaj

Jestem twoim mężczyzną księciem z bajki
Biegnę, ale nie biegnę
Czy wiesz jak gorliwie cię szukam?

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...