Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 13 lipca 2012

Sagging Snail - Punck in the corner/Room delinquent 2012 tłumaczenie

Ten teledysk to must see dla każdego fana G Dragona ^^ i Park Myung Soo (znany komik, główny bohater tego MV), którzy nagrali razem piosenkę, do której ten utwór bardzo wyraźnie nawiązuje, zapraszam do porównania tekstów: I cheated


Sagging Snail - Łobuz w kącie/Pokojowy przestępca (tu: pokój - pomieszczenie)


Długo wyczekiwany piątek
Piątek w który nawet wyprasowałem swoje skarpetki

Tylko bez końca i nerwowo czekam
Na telefon od moich przyjaciół, żeby pójść do klubu

#Ale jest już dziewiąta i nie było telefonu
Jest prawie jedenasta i wariuję
W pewnym momencie jest druga nad ranem i płonę
Ale bez wątpliwości, bez żadnej zmiany utknąłem w tym pokoju
Proszę zabierz mnie gdzieś

Z determinacją, żeby przynajmniej wyjść samemu
Z pewnością siebie i mocą biorę taksówkę, ale

Och nie, chyba zapomniałem portfela
Hej proszę pana, proszę wracać

#

Wydawało mi się, że dostałem wiadomość, ale to był poblask z telewizora
Wydawało mi się, że ktoś dzwoni, ale to tylko mój alarm
Każdy kąt i zakątek tego pokoju denerwuje mnie
Jestem zdesperowany, spragniony, mój pusty brzuch płonie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...