Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 13 lipca 2012

Boom feat. Gaeko – Let Me Play 2012 tłumaczenie

Niektórym z Was Boom może być znany jako założyciel Boom Academy - stałej grupy w Strong Heart, która jest odpowiedzialna za jakieś komiczne wstawki w programie


Boom feat. Gaeko - Pozwól mi się zabawić

Yeah - B podwójne O M
Gdzie jesteś i co dzisiaj robisz?
(Zostaw mnie w spokoju, zostaw mnie w spokoju, zostaw mnie w spokoju)
Boom boom, mam boom
Ty masz boom i my mamy boom
Boom boom mam boom
Ty masz boom i my mamy boom

Teraz, kiedy świat na mnie patrzy
Kiedy próbowało się zdecydować, gdzie się zabawić
W idealnym momencie, przybyłem
Hit nazywa się Boom - przybyłem

Po prostu zostaw zostaw mnie w spokoju
Nie waż się za mną iść
Po prostu mnie zostaw, bo bawię się sam x2

#Boom boom boom boom boom x2
Gdziekolwiek idziesz, ja tam jestem
Nawet kiedy w weekendową noc wychodzisz do klubu
Boom boom boom boom boom x2
Gdziekolwiek idziesz, jestem pozycji wzrostowej
Tik tak Boom hook*

#Pozwól mi się zabawić, pozwól mi się dzisiaj zabawić
Ponieważ właśnie wariuję
(Zostaw mnie w spokoju, zostaw mnie w spokoju, zostaw mnie w spokoju)

Pozwól mi się zabawić, pozwól mi się dzisiaj zabawić
Ponieważ właśnie wariuję
(Zostaw mnie w spokoju, zostaw mnie w spokoju, zostaw mnie w spokoju)

Kiedy się bawię, wow, świetnie się bawię
Kiedy wy się bawicie, tak świetnie się bawicie**
Jakość atmosfery jest inna
Każdy się nakręca i podnosi
To już koniec, dzisiejszej pracy, obowiązku tej dziewczyny jako kochanki***
Teraz jedyny obowiązek jaki został to się bawić

Obowiązek żeby oszaleć i się zabawić

#
##

Och powierz się dzisiaj wieczorem rytmowi
Och rzuć się w rytm
Dziecinko dzisiaj wieczorem

##

Boom boom, mam boom
Ty masz boom i my mamy boom
Boom boom mam boom
Ty masz boom i my mamy boom

*nie mam pojęcia do którego znaczenia tego słowa to się odnosi, więc zostawiam tak jak było w tłumaczeniu
**zdanie ociekające sarkazmem
***wydaje mi się, że tutaj kochanka w znaczeniu dziewczyny

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...