Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 23 października 2011

GG (Park Myung Soo & G-Dragon) feat. Park Bom - I Cheated 2011

Komik, niegrzeczny chłopiec koreańskiego rynku muzycznego i główna wokalistka 2NE1, czyli mieszanka wybuchowa i efekty ich współpracy J.


GG feat. Park Bom - Zdradziłem
(koreański tytuł może mieć kilka znaczeń - dosłowne - zerwał się wiatr, przenośnia - mieć romans albo ktoś jest gotowy, napalony żeby coś zrobić; w tej piosence brane jest pod uwagę ostatnie znaczenie - są gotowi i napaleni na świetną imprezową noc)

Och G Dragon (A-yo Wspaniały Park*! Co robisz?)
Nic wielkiego (Jest dzisiaj impreza, chcesz iść razem?)
Zaopiekujesz się mną? (Yeah)
Więc zabawimy się? (Yeah) Chodźmy!

Dzisiaj wieczorem zerwał się we mnie wiatr
Poszedłem z moim przyjacielem do Kang Nam
Szczególnie skoro mamy lato, jestem niecierpliwy, żeby wyjść i się zabawić
Scena dzikiego podekscytowania, strasznie się nakręcamy
Zerwał się we mnie wiatr
Zerwał się we mnie wiatr

Prze.. przepraszam mamo, proszę mamo wybacz mi
Dzisiaj wieczorem wyłączam swój telefon ponieważ jestem rozgrzany/napalony
Jesteśmy trochę zajęci, hej tato Minsuh**
Śmiej się z nami hahaha hahaha tak łatwo się śmiej bo
Zerwał się we mnie wiatr
Zerwał się we mnie wiatr

W taką sobotnią noc jak dzisiaj (sobotnia noc)
Będziemy się bawić jak szaleni
Och skarbie och och skarbie
Wietrze proszę, jeszcze trochę we mnie wiej
Dzisiaj jest letnia impreza, skaczmy wysoko, chodźmy
Och skarbie och skarbie biegnijmy po niebie

Chodźmy, chodźmy, chodźmy, chodźmy dalej!
Dzisiaj wieczorem znowu zerwał się we mnie wiatr
Poszedłem z przyjacielem do Kang Buk
UV***, poszliście do Itaewon?
Nasza dwójka jest w Hong Dae
Nasze stopy są w ogniu, ponieważ zwariowaliśmy
Trochę minęło odkąd wdziałem taki tłum
Wyglądają gorąco, są bardzo stylowi i odjazdowi odjazdowi****
Wschodnie może lśni a Zachodnie jest odjazdowe
Zerwał się we mnie wiatr
Zerwał się we mnie wiatr
Zerwał się we mnie wiatr
Zerwał się we mnie wiatr

W taką sobotnią noc jak dzisiaj (sobotnia noc)
Będziemy się bawić jak szaleni
Och skarbie och och skarbie
Wietrze proszę, jeszcze trochę we mnie wiej
Dzisiaj jest letnia impreza, skaczmy wysoko, chodźmy
Och skarbie och skarbie biegnijmy po niebie

Zerwał się późny wiatr*****

Kang Nam, Kang Buk, Itaewon, Hong Dae - miejsca w Seulu
*Great Park - pseudonim Park Myung Soo
**imię córki Park Myung Soo
***grupa popowa składająca się z komików, śpiewali piosenkę Itaewon Freedom
****slang oznaczający sposób w jaki ktoś się prezentuje, coolness - świetność
*****późny wiatr odnosi się do osób, które zaczynają się bawić kiedy mają trochę więcej lat, odnosi się do Park Myung Soo, który w tym momencie (2011) ma już 41 lat.

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...