Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 12 lipca 2012

Gavy NJ – When The Sun Sets 2012 tłumaczenie (Bridal Mask OST)


Gavy NJ - Kiedy zachodzi słońce

#Kiedy zachodzi słońce, pomyśl o mnie
Pomyśl o długich i ciężkich dniach
Pomyśl o moim wybrakowanym sercu
Które nie może patrzeć, ale tylko patrzy

Jestem teraz taka szczęśliwa, jedynie patrząc z daleka
Nawet jeśli minie czas i zamknę oczy
Chciałam żyć dla ciebie

Jeśli odrobinę się do ciebie zbliżę, zobaczyłabym twoje oczy
Zobaczyłabym nawet twoje ukryte blizny

#

Blednie twój obraz z tamtego czasu
Przychodzi do mnie coraz bardziej boleśnie
Chcę się teraz odwrócić i wrócić do ciebie

Żebyś czuł moje serce, stawiam krok za krokiem do przodu
Pustka rozchodzi się do mojego serca jak deszcz

Kiedy wieje wiatr, pamiętaj mnie
Pamiętaj mnie, który żył dzięki twojemu oddechowi
Pamiętaj moje cierpiące sercem, w którym wezbrały łzy

#

Moje wybrakowane serce

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...