Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 lipca 2012

NU'EST - Sandy 2012 tłumaczenie


NU'EST - Sandy

Wygląda na to, że jestem chciwy chcąc być przy tobie
Więc próbowałem to w sobie zdusić, ale to nie jest takie łatwe
Nie wiele umiem zrobić, ale
Próbuję być dzielny przed tymi wszystkimi ludźmi

Nawet jeśli jest niezręcznie, kiedy wołam twoje imię
Mam nadzieję, że podniesiesz głowę i spojrzysz na mnie

#Sandy, Sandy, widzę tylko ciebie dziecinko, kocham cię dziecinko
Sandy, Sandy, nigdy nie sprawię, że będziesz przeze mnie cierpieć
Łzy twoich oczach zatrzymają mój świat
Sandy, Sandy, bycie przyjaciółmi nie wystarczy, bądź moją miłością, Sandy

Szczerze, ciągle zauważam tych wszystkich kręcących się koło ciebie facetów
Próbowałem się z tego śmiać, ale to nie jest takie łatwe

Chociaż jestem zdenerwowany kiedy trzymam twoją dłoń
Mam nadzieję, że cicho za mną podążysz

#

Wiem, że możesz się bać
Wiem, że powstrzymywałaś łzy
Ale pozwól odejść swojej przeszłości
Nie cierp więcej

Sandy, Sandy, proszę skiń głową tak dziecinko

#

Do końca cię ochronię
Będę lśnił wewnątrz twojego serca
Moja dziecinka moja pani woo, czy będziesz moją Sandy?
Jesteś moim słoneczkiem, twój uśmiech jest oślepiający
Do końca będę cię kochał, na zawsze jesteś moja, prawda?
Moja dziecinka moja pani woo, czy będziesz moją Sandy?
Bycie przyjaciółmi nie wystarczy, bądź moją miłością, Sandy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...