Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 lipca 2012

NU'EST - Not over you 2012 tłumaczenie


NU'EST - Nie przeszłaś mi

Nie, co to za łzy, których nie znam znaczenia?
Próbuję je otrzeć, ale ciągle płyną
Kiedy spotkam się z tobą pierwszy raz od jakiegoś czasu

Może ja ci przeszedłem, ale ty mi nie*
Jak mogę cię tak łatwo zapomnieć? To wciąż naprawdę trudne
Nawet jeśli minął długi czas
Rzeczywistość była taka sama
Kiedyś byliśmy jednym - chcę cię z powrotem

#Ciągle jesteśmy tacy sami
Twój uśmiech, który na mnie patrzy jest taki sam
Chyba moje serce zna tylko ciebie
Zobacz jak galopuje, kiedy cię widzę
Mam wrażenie jakby mój oddech miał się zatrzymać
Wzbierają łzy i to boli
Bardziej niż jakiekolwiek kłamstwo na tym świecie
Mówienie, że cię całkowicie zapomniałem jest najgorsze

Nie przechodzisz mi
Dziewczyno po prostu do mnie wróć
Jesteś jedyną

Wycofaj się
Jeszcze nie możesz się do mnie zbliżyć
Nienawidziłem cię, ponieważ byłem smutny
Muszę wymazać wszystkie złe wspomnienia

Przepraszam, nie mogłem tego czuć, kiedy byłem z tobą
Ale jestem taki samotny - setki i tysiące razy
Na koniec każdego dnia, myślę o tobie przez cała noc
Krążysz w mojej głowie i sam się w tym zagubiłem
Chcę to naprawić, wrócić do początku
Pewnie nie może być tak jak mówię
Potrzebuję cię ze mną, zdecydowanie
Nigdy cię nie puszczę

#

Nie mogę tak cię puścić
Nie mogę po raz drugi powiedzieć żegnaj
Znajdę miłość - gorliwie chciałem tylko ciebie

Mieliśmy tą samą miłość
Żyjemy w tych samych wspomnieniach
Chyba moje serce kocha tylko ciebie
Zobacz jak galopuje kiedy cię widzi

Wróć do mnie dziewczyno
Ty i ja do końca jesteśmy jednym
Znajdę tą miłość, którą dla ciebie do końca chroniłem
Wróć do mnie och dziecinko, nie przeszłaś mi

Woo ciągle cię kocham

* w znaczeniu - pozbyć się uczuć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...