Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

JYJ - Found you 2010 tłumaczenie (Sungkyunkwan scandal OST)


JYJ - Znalazłem cię

Szczerze, na początku nie wiedziałem
Chociaż było przypadkowe spotkanie
Do teraz bardziej niż o szczęściu
Więcej nauczyłem się o bólu

Wylałem wiele łez
Ale tobie dałem tylko śmiech
W końcu znalazłem moją drugą połowę
Moje serce tak galopuje

#Znalazłem cię, moją miłość, osobę której szukałem
Chcę cię namiętnie objąć
Nie ruszaj się i zamknij oczy
Żebym mógł cię pocałować
Kocham cię kocham cię
Znalazłem cię, tą jedną osobę, która przy mnie zostanie

Zamknąłem swoje serce
Ale tobie dam swoje serce
W końcu znalazłem swoją drugą połowę
Moje serce tak galopuje

#

Osobę, która objęła moje poranione serce i bolesne blizny
Chcę ci zawsze dać nawet więcej miłości

#

Dziękuję, że przyszłaś do mojego boku...

angielskie tłumaczenie blingkrisna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...