Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Jaejoong - To you it's separation for me it's waiting 2010 tłumaczenie (Sungkyunkwan scandal OST)


Jaejoong - Dla ciebie to rozstanie, dla mnie czekanie

Dzień wydaje się wiecznie trwać
Jakby czytał moje serce
Z upływającym czasem, czy to zblednie?

#Oprócz twoje pustego miejsca
Wszystko jest takie same
Moje serce musi być złamane
Nie wydaje się akceptować, że cię odesłałem
Moja cała miłość jest teraz na próżno

##Odesłałem cię
Ale moje czekanie dopiero się zaczęło
Nie opuszczaj mojej miłości
Mogę nigdy więcej cię nie zobaczyć
Ciągle jesteś w moim sercu

#
##

Nie opuszczaj mojej miłości
Mogę nigdy więcej cię nie zobaczyć
Gdziekolwiek kiedykolwiek
Kiedy jesteś zmęczona i zniechęcona wróć do mnie
Bądź szczęśliwa moja miłości
Do tego dnia, na zawsze ten dzień (kiedy będziemy mogli być razem)

Chcę żebyś mnie zapomniała
Nie wahaj się
Na razie

angielskie tłumaczenie eklyricos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...