Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 lipca 2012

Hyuna ft. DOK2/Zico - Just follow 2011

Piosenka Just foloow została nagrana z raperem DOK2, ale w występach na żywo towarzyszył Hyunie Zico z Block B, dlatego na poniższym nagraniu zobaczycie właśnie Zico.


Hyuna feat. DOK2/Zico - Po prostu podążaj

Panie i panowie
Panna Hyuna w budynku
Już wiecie
Pan Gonzo/Zico w budynku
Dalej

Nazywają mnie H Y U N do A
Tańcz, potem tańcz, zawsze właściwie to robię
Nigdy nie mogę mieć czegoś dość, codzienne świeża
Dam ci to, dam ci to
To, czego potrzebuję to 10 minut? 4Minute*
Dokładnie 4 minuty wystarczy
Dalej z tym**
Pospiesz się i wcześniej przygotuj zanim zatrzyma się twoje serce
Piękna, seksowna, gorąca, śliczna
Yeah, nie wiesz kim jestem
Wiele dziewczyn tego chce, mojego upadku
Zawsze się wznoszę, bardziej do szczytu gorąco
Skoro wróciłam, krok do tyłu
Jestem inna, mówię, że nie jestem taka jak ty
Tylko niech to będzie soczyste dziecinko
Nie wysycham
Nawet jeśli to nie zostało powiedziane, jest zrozumiałe
Każdy na mnie patrzy, latam

#Gdziekolwiek pójdę, patrz na mnie
Jeśli mnie pragniesz, to podążaj za mną
Po protu za mną podążaj (mam to, czego chcesz)
Po protu za mną podążaj (mam to, czego chcesz)
Gdziekolwiek pójdę, patrz na mnie
Jeśli mnie nie znasz, pospiesz się i się dowiedz
Po protu za mną podążaj (mam to, czego chcesz chłopczyku)
Po protu za mną podążaj

Rap DOK2 z nagrania studyjnego

Nazywają mnie DOK2 GONZO chłopak
Jestem południowo koreańską gwiazdą rapu
Twoje imię zostało zapomniane
Kiedy zaczyna się mój rap
Rapowe style paskudne
Nie testuj mnie tylko podaj mi mikrofon, wyduszę to
Gdziekolwiek jestem, zaczyna się z tego miejsca
Nie ważne gdzie jesteś
Po prostu podpisz się pod znakiem Illionaire**,***
Wiesz co to jest
Ywah, to jest co tam
Nie udaję, że jestem kimś więcej, po prostu żyję swoim życiem
W sposób Illionaire, sam czyszczę ścieżkę
Podłoga zawsze jest czysta, nie ważne jakie mam na sobie buty, kiedy po niej idę
Pierwszy idę na przód, ty jesteś daleko z tyłu
Nigdy mnie tam nie ma, zawsze jestem poza
Zawsze tam jesteś, zawsze jesteś za mną
Gdziekolwiek to jest, zawsze jestem poza

Rap wykonywany przez Zico w występach na żywo

Wiesz o mnie
Nazywają mnie Z I C O
To czytanie poezji się skończyło (skończyło)
Wszyscy jesteście jak popsute słoiki z dziurami
Lepiej zacznij się denerwować, ponieważ Z teraz tu jest
Spróbuj raz mi zaufać, ale nie podejrzewaj mnie
Zakrzywione brwi i chude ciało
Kiedy wszyscy się uśmiechają i pozują ze znakiem victorii
Ja pokazuję inną i unikalną pozę
Żeby domyśleć się mojego potencjału
Ich oczekiwanie jest po prostu zbyt wysokie
Dla ciebie jest to szybsze, po prostu usiądź i poczekaj (czekaj czekaj czekaj)
Wszystko czego chcesz to od razu mocno uderzyć kijem
Fakt, że oczekujesz cudu, kiedy jesteś taki leniwy
Sam w sobie jest cudem
Nie jestem taki jak oni, zawsze dmucham parą
Yeah yeah, kiedy podwijam rękawy to już game set
Im bardziej mnie ignorujesz bardziej staję się silniejszy
Na szczycie beatu, podążam tylko za instynktem
Mój wzrok jest skupiony i patrzę się tylko na jedno miejsce: szczyt
Nie będę normalny dopóki nie dosięgnę szczytu

# x2

*4Minute to zespół Hyuny
**może być źle - niezrumiały ang. w oryginale
***Illionaire - firma założona przez DOK2 i The Quiett

angielskie tłumaczenie JpopAsia


1 komentarz:

  1. Co się stało z DOK2?!
    Z ZICO to nie to samo... :(

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...