Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 21 lipca 2012

BEAST - When I miss you 2012 tłumaczenie


BEAST - Kiedy za tobą tęsknię

Przypadkiem usłyszałem wieści o tobie, dobrze sobie radzisz?
Wydaje mi się, że ja mam się dobrze
To ulga, wydaję się być szczęśliwy
Myślałem, że ciągle będę się zmagał

Czuję się trochę samotny (czuję się przygnębiony)
Ciągle błąkam się pośród przeszłych wspomnień
Im głębsza stała się noc
Niepotrzebnie stałem się odrobinę smutny

#Kiedy za tobą tęsknię (więc żegnaj żegnaj)
Kiedy nawet bardziej mi ciebie brakuje
Bezmyślnie tam leżę, bezmyślnie tam leżę
W końcu nie idąc spać

##Nawet kiedy za tobą tęsknię (więc żegnaj żegnaj)
Nawet jeśli bardziej o tobie myślę
Mam się dobrze, mam się dobrze, mam się dobrze
Jeśli tylko ty jesteś szczęśliwa

Czuję jakbym unosił się w powietrzu
To problem, który niekoniecznie potrzebuje rozstrzygnięcia
Jeśli się obudzi jak zeszło nocny sen, wszystko się rozsypie
Jeśli próbuję do ciebie podejść, ciągle się oddalasz, dlaczego ciągle się oddalasz?

Kiedy byłem z tobą, zanim cię puściłem
Kochałem cię z całych sił
Więc niczego nie żałuję
Myślałem, że osobą dla mnie byłaś ty
Ale pewnie nie jesteś

#
##

Droga, którą szedłem, żeby cię odprowadzić do domu, kawa, którą razem piliśmy
Książka, którą razem czytaliśmy, drama*, którą razem oglądaliśmy
Tak bardzo tęsknię za tymi wszystkim
Droga, którą szedłem, żeby cię odprowadzić do domu, kawa, którą razem piliśmy
Książka, którą razem czytaliśmy, drama, którą razem oglądaliśmy
Tak bardzo tęsknię za tymi wszystkim

##

*drama - wiem, że pewnie większość z Was wie, ale na wszelki wypadek - nie chodzi o gatunek dramat, ale w skrócie o nazwę azjatyckich seriali

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...