Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 21 lipca 2012

BEAST - It's not me/Not me 2012 tłumaczenie


BEAST - To nie ja/Nie ja

O 7 rano, jak tylko otworzyłem oczy, wstałem
Spotkałem się z przyjacielem i przez chwilę rozmawialiśmy
Potem, poszedłem coś zjeść do miejsca, gdzie często chodzę i wyszedłem
Nie z dziewczyną, ale z Doojoon'em*, tylko nas dwóch

Nie wiem, gdzie to słyszałaś
Nie wiem dlaczego się denerwujesz och naprawdę nie wiem
Nigdy nie byłem w klubie w Hongdae**
Więc myliłaś się myliłaś

#To nie ja, to naprawdę nie ja, ten dzieciak to nie byłem ja
Ile razy muszę ci powtarzać, to nie ja
To nie ja, to naprawdę nie ja, ten dzieciak to nie byłem ja
Przysięgam ci, nie mam innej dziewczyny, nie mam innej dziewczyny tylko ciebie

To musiał być jakiś inny gość, nie patrz tak na mnie
Mój zimny pot nie jest spowodowany poczuciem winy
Wiesz, że nienawidzę chodzić w zatłoczone miejsca
Gdybym to naprawdę był ja, nie byłbym taki zdenerwowany
Trochę tu gorąco, znowu się pocę
Wypiłem za dużo wody, idę do łazienki
Och dziecinko, jak możesz to mówić?
Uch... to nic takiego

Nie wściekaj się i posłuchaj mnie
Wiesz, że nie jestem dobry w kłamaniu
Zostawiłem telefon w domu
Więc proszę, nie wściekaj się - co chcesz mieć?

#

To nie ja
Nie jestem, zaufaj mi dziecinko
To nie ja
Nie jestem, zaufaj mi dziecinko
To nie ja
Nie jestem, zaufaj mi dziecinko
To nie ja
To nie, to nie

#

Powiedziałem "Co gdyby, co gdyby" i moje słowa stały się rzeczywistością
O Boże, bogowie obrócili się przeciwko mnie
Jeśli upadnę w tył, zranię się w nos***
Ostatnio miałem koszmary
Teraz muszę zmienić swój styl ubierania
Czarny jest w porządku, ponieważ nie przyciąga wzroku
Będzie lepiej jeśli zrobię sobie wolne w ten weekend
Piątek nawet beze mnie będzie gorący

*lider BEAST
**dzielnica Seulu, gdzie mieści się wiele klubów
***koreańskie powiedzenie  - cokolwiek ktoś robi, wszytko jest przeciw niemu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...