Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 lipca 2012

BEAST - Virus 2011 tłumaczenie


BEAST - Wirus

Nie przeszkadza mi czekanie, nie przeszkadza mi, że nie chcesz na mnie patrzeć
Tylko zostań przy mnie
Nie przeszkadza mi, że przeklinasz, nie przeszkadza mi, że mnie ranisz
Ja ja bardziej się postaram

Zduszę to w sobie nawet jeśli mnie nienawidzisz
Nawet jeśli ciągle mnie odpychasz
Nie opuszczaj mnie
Nie spotykaj się z nowym mężczyzną
Wszystko dla ciebie zniosę

#Jesteś moim wirusem
Utrudnisz mi to
Kiedy znowu na ciebie patrzę
Moje serce będzie boleć
Ale ciągle cię pragnę
Nawet jeśli spotyka mnie cierpienie za cierpieniem
Nawet jeśli mogę wszystko stracić

##Jesteś moim wirusem
Sprawiasz, że to jest dla mnie bolesne
Cały czas od nowa cię pragnę
Szalenie cię pragnę
Tak bardzo cię kocham
Nawet jeśli spotyka mnie cierpienie za cierpieniem
Kocham cię aż do śmierci

Przyjdź do mnie dziewczyno*
Zabierz mnie ze sobą
Pozostawiając za sobą tą czarną ścianę
Podążajmy w kierunku tego zmierzchu
Usuń tą zasłonę zakrywającą przestrzeń pomiędzy toną i mną
Chociaż jest tak gorąco, że mogę się poparzyć
I tak wskoczę, żebyś nie musiała nic robić
Powoli, po trochu wtopię się

Zduszę to w sobie nawet jeśli mnie nienawidzisz
Nawet jeśli ciągle mnie odpychasz
Nie opuszczaj mnie
Nie spotykaj się z nowym mężczyzną
Trochę bardziej będę cię kochał

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Nawet jeśli to tak bardzo boli, kocham cię
Obserwując cię znowu czekam

To może nie być miłość, która jest piękna
To może nie być pobłogosławiona miłość
Ale jeśli mogę cię dosięgnąć to jestem zadowolony
(Tylko kochając cię) tylko to mi wystarczy

#Powtórzenie
##Powtórzenie

(Jesteś moim wirusem)

*może być źle

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...