Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 lipca 2012

BEAST - Calling you/Though I call 2011 tłumaczenie


BEAST - Wołając cię/Chociaż cię wołam


Wiem, co powiesz
Chcę to trzymać z daleka
Nigdy nie chcę cię puścić

Nic nie mów, nie odwracaj się
Wiem, co masz zamiar powiedzieć
Z opuszczoną głową patrzę na zegarek
Moje serca się zaciska

Jeśli patrzę na ciebie bez słów
Nie mogę tego znieść, ponieważ jestem taki zdenerwowany
Ciągle wołam twoje imię
Ale nie odpowiadasz

Dlaczego dlaczego dlaczego
Rozmowa i słowa, nasze spotkania i nasze chwile stają się coraz krótsze
Nigdy nie płacz
Nie mogę cię tak odesłać

#Tylko ty jesteś moją dziewczyną, powiedz mi dziecinko
Jesteś moją dziewczyną dziecinko dziecinko
Nie odchodź, nie chcę cię zapomnieć
Mam tylko ciebie

##Ciągle cię kocham, och moja dziecinko
Tylko ty ty dziecinko dziecinko
Nie udawaj, że nie wiesz o mojej miłości
Wiesz wszystko

###Pa pa pa pa pa
Moje słowa są kłamstwem kłamstwem kłamstwem kłamstwem kłamstwem
Moje oczy płaczą płaczą płaczą płaczą płaczą dzisiaj


Ok, już wiem, ale
Jak stare ubrania, które mają ślady zużycia, nawet nasza miłość, która wiele razy się naddarła
Nie jest taka jak wcześniej i tylko na chwilę się zatrzymuje
Po rozmowie o pożegnaniu jestem pewien, że na pewno będziesz tego żałować
Dam ci mnóstwo czasu na przełknięcie słów, które trzymasz w sercu


Dlaczego dlaczego dlaczego
Po tym jak powiedziałaś, że mnie kochasz, jak możesz się tak łatwo odwracać?
Nie płaczę
Nie mogę tego tak skończyć


#Powtórzenie
##Powtórzenie


Zmienię się, wszystko mi odpowiada, więc tylko powiedz mi co zmienić
Odpowiedzią na nasze problemy nie jest pożegnanie
Jeśli miłość pomiędzy nami zamarzła jak jak zimny zimowy cierń, spróbuję go jeszcze raz roztopić
Ty ty tak jak teraz nie puszczaj mojej dłoni


#Powtórzenie
##Powtórzenie
###Powtórzenie

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...