Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 lipca 2012

Super Junior - Sexy, Free & Single 2012 tłumaczenie


SUPER JUNIOR - Seksowny, wolny i samotny


Każdego dnia próbuję
Naprawdę prawie tam jestem
Zbliżamy się do dobrych chwil
Trudom mówimy żegnajcie

Seksowny, wolny i samotny
Skończyłem z przygotowaniami
Seksowny, wolny i samotny też jestem gotowy, bingo

Hej! Nie jest zabawnie, kiedy łatwo można każdego mieć
Troszkę wyżej, mocniej lalalalalal
Patrz z góry, ten, który przetrzymał rozumie
Jeszcze trochę wytrzymaj, wytrzymaj lalalalal

Moja osoba, osoba, bardziej mi ufa
W końcu, obudź się, na powierzchnię
Przez długo trwające trudy stałem się głębszy, stałem się bardziej sobą
Teraz ulepszona wersja, na następny poziom

#Biegnij bez tchu, ładnie to skończyłeś
Baw się dobrze, dzisiaj jest czas zabawy
Posmakuj zwycięstwa, które wstrząsa twoim sercem
Teraz, baw się dobrze
Kto cię zatrzyma?

Seksowny, wolny i samotny też jestem gotowy, bingo
Seksowny, wolny i samotny też jestem gotowy, bingo

Zmierz się z niekorzystnymi możliwościami, nie bój się
Koniec niekorzystnych możliwości, bez szukania, bingo

Nie poddawaj się, ponieważ jest ciężko, ponieważ jest strasznie
Od teraz to prawdziwy ja ja ja ja ja
Każdy przynajmniej raz przez to przechodzi
Zawodzimy, przegrywamy, żeby wygrać, nie bój się

Moja osoba, osoba, stałem się silniejszy
Yeah! W końcu to nasz czas na romans
Wzniosę się po wyższe marzenie
Znowu ulepszam się, obserwuj mnie, zostaw to mi

Staje się coraz odważniejszy
Sexy sexy sexy
Kiedy stawiam czoło temu szorstkiemu światu, zbyt gorący
Tylko ci, którzy są gotowi wiedzą
Sexy sexy sexy
To jak nieskończone zmienne, baw się

3 2 1 Start!

#Powtórzenie

Seksowny, wolny i samotny
Jestem całkiem przyzwoitym facetem
Seksowny, wolny i samotny
Jesteś całkiem niesamowitym facetem
Zmierz się z niekorzystnymi możliwościami, nie bój się
Koniec niekorzystnych możliwości, bez szukania, bingo

Jeszcze raz złap oddech na końcu świata
Zatrzymaj cenną wiarę w osobę, która cię uratowała
Możesz na to liczyć, chodźmy!

Seksowny, wolny i samotny też jestem gotowy, bingo
Seksowny, wolny i samotny też jestem gotowy, bingo

#Powtórzenie

Seksowny, wolny i samotny też jestem gotowy, bingo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

2 komentarze:

  1. Mam pytanie jesteście pewni że to jest Bingo a nie Mingle nie jestem w stanie tego wyłapać a z Mingle miało by to większy sens?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam w oryginalnym tekście i jest podane, że śpiewają bingo, nie możesz tego usłyszeć, bo prawdopodobnie zniekształcają to słowo (podobnie jest np. w przypadku słowa sorry - tylko, że różnica w wymowie nie jest tak duża i łatwo się je rozpoznaje), krótko mówiąc kongrish rulez, nic nie da się na to poradzić

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...