Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 lipca 2012

BEAST - On rainy days 2011 tłumaczenie


BEAST - W deszczowe dni


Kiedy się ściemnia
I cicho pada deszcz
Wszystko jest nieruchome

Nawet dzisiaj bez wątpliwości
Nie mogę przestać
Nie mogę przestać o tobie myśleć

Teraz
Wiem, że to koniec
Wiem, że to wszystko to tylko głupstwo
Teraz wiem, że to nieprawda
Jestem po prostu sobą rozczarowany, bo
Nie byłam w stanie ciebie zatrzymać z powodu tej dumy

#W deszczowe dni przychodzisz i odnajdujesz mnie
Torturując mnie przez noc
Kiedy przestaje padać, ty też
Powoli po trochu też przestaniesz

Muszę być pijany, myślę, że muszę przestać pić
Skoro pada deszcz, myślę, że też mogę upaść
Cóż, to nie znaczy, że za tobą tęsknię, nie, to tego nie oznacza
To tylko znaczy, że czas, który razem spędziliśmy był odrobinę gwałtowny
Kiedy masz do czynienia z rodzajem dnia, który bardzo ci się podobał
Ciągle otwieram czyste wspomnienia o tobie
Robiąc wymówki, że to wszystko to tylko wspomnienia, stawiam krok naprzód
Nie czynię nawet wysiłku, żeby uciec

Teraz
Usunąłem wszystko o tobie
Wyrzuciłem wszystko co, cię dotyczy
Ale kiedy znowu pada deszcz
Wszystkie wspomnienia o tobie, które z wysiłkiem ukryłem
Wszystko wraca, muszą cię szukać

#Powtórzenie

Do ciebie
Teraz nie ma dla mnie powrotnej drogi
Ale patrzenie na twoją szczęśliwą twarz
Ciągle będę próbował się śmiać, skoro byłem tym jednym
Bez siły, żeby cię zatrzymać

#Powtórzenie

Co mogę zrobić z czymś co się już skończyło?
Po prostu żałuję po jak głupi idiota, którym jestem
Deszcz zawsze spadnie, więc to się znowu powtórzy
Kiedy przestanie, wtedy ja też przestanę

Deszcz zawsze spadnie, więc to się znowu powtórzy
Kiedy przestanie, wtedy ja też przestanę


angielskie tłumaczenie JpopAsia

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...