Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 lipca 2012

BEAST - Back to you 2011 tłumaczenie


BEAST - Z powrotem do ciebie


Kiedy próbuję zapomnieć przeszłe chwile, nie mogę tego zapomnieć (nie mogę zapomnieć)
Twój głos, który wołał moje imię błądzi w moich uszach (błądzi w moich uszach)

Bezwiednie moje kroki kierują się w twoją stronę
Teraz, co zrobię? Co teraz zrobię?

Nie powiesz mi dlaczego?
Nie zawiedź mnie
Wróć, ciągle o tobie myślę
Proszę, tylko jeden raz (jeszcze jeden raz)

Tracę rozum
Nie widzę cię

#Powiedz mi, że mogę mogę mogę wrócić do ciebie ciebie ciebie ciebie
Nie mogę bez ciebie żyć prawda prawda prawda
Potrzebuję ciebie, do ciebie wrócić do ciebie

##Wrócić do ciebie
Z twojego powodu
Pamiętam cię
Potrzebuję ciebie, do ciebie wrócić do ciebie

Kiedy próbuję opróżnić moje serce z ciebie, to się nie usuwa
Potrzebuję tylko ciebie, tylko ciebie potrzebuję


Nie powiesz mi dlaczego?
Nie zawiedź mnie
Wspomnienia z tobą ciągle się pojawiają
Nie mogę zapomnieć (nie mogę wymazać)

Zastanawiam się, czy czasami o mnie myślisz
Ty zła osobo

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Pewnie nie mogę się nawet mierzyć z wiejącym wiatrem
Nawet jeśli chłodno mnie opuściłaś, nie nienawidzę cię
Ciągle gorąco cię cofam
Jaki jest sens, jeśli znowu zostanę zraniony
Nic więcej nie powiem

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Tak ciężko patrzeć na ciebie, która kiedyś codziennie ze mną była, tylko w moich snach
Przynajmniej gdyby to był koszmar, obudziłbym się i wszystko by było tak jak wcześniej

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...