Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 lipca 2012

BEAST - Let it snow 2010 tłumaczenie


BEAST - Niech śnieży


Niech śnieży, niech śnieży
Przyjdź do mnie, wróć do mnie
Niech śnieży, niech śnieży
Znowu zasnę, poczekam na ciebie w moich snach

Czy szczęśliwe chwile pomiędzy nami nie mogą znowu do nas wrócić
(Czy nie możesz wrócić, czy nie możesz mi siebie dać)
Nie wiem dlaczego to robię
Jesteś moją ukochaną, dziewczyno, moją panią
Przytul mój chłód moja miłości

#Pragnę twoich ust, twojego pocałunku
Pragnę twojej miłości (twojej miłości)
Pragnę twojej szczerości (twojej szczerości)
Dzisiaj wieczorem znowu cię pragnę
Wszystko co mam, wszystko pragnie całej ciebie
(Dziecinko kocham cię dziewczyno, dziecinko kocham cię dziewczyno)



Niech śnieży, niech śnieży
Przyjdź do mnie, znowu chwycę twoje dłonie
Niech śnieży, niech śnieży
Znowu zaczynam drżeć, wracam do tych chwil

Cenne chwile pomiędzy nami, czy możesz mi je zwrócić

(Czy nie możesz wrócić, czy nie możesz mi siebie dać)
Nie wiem dlaczego to robię
Jesteś moją ukochaną, dziewczyno, moją panią
Wróć do mnie moja dziecinko

#Powtórzenie

W tym miejscu, gdzie pada śnieg
Chcę, żebyś tu przyszła, ponieważ myślę, że wrócisz do mnie z uśmiechem na twarzy
Nawet jeśli mówisz, że nie wrócisz, będę tutaj
Dziecinko kocham cię dziewczyno, dziecinko kocham cię dziewczyno
Dziecinko kocham cię dziewczyno

Niech śnieży
Niech śnieży
Niech śnieży



angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...