Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 czerwca 2012

Tablo feat. Bumkey - From the bottom/Try 2011 tłumaczenie


Tablo feat. Bumkey - Od dna/Spróbuję 

#Och nawet jeśli wszystkie łzy świata 
Napłynęły do moich małych oczu
Chciałbym także uronić twoje łzy

Po porostu musiałaś mnie spotkać kiedy byłem na dnie 
Ilekroć się uśmiechasz, moje serce boli 
Dla mnie wszystko jest winą
Czy to półuśmiech?
Czy to uśmiech, który w pełni nie rozkwit, ponieważ nie zna innego świata?
Mówisz, że z tobą wszystko w porządku, ale przypuszczam, że mogę dać ci tylko poczucie że jest w
porządku 
Ponieważ nienawidziłem pokazywać ci tej małej i krępująco pustej ręki 
Jak głupiec uczyniłem twoją wyciągniętą rękę, także pustą ręką 
Wcześniej, może później - dlaczego nie mogliśmy się spotkać kiedy były dobre wiadomości?
Mogłaś odpoczywać pod słońcem w zielonym lesie 
Ale ty, która idziesz ze mną w deszczu pod moją deszczową chmurą 
Moja miłość, nieszczęśliwa osoba 
Moje serce takie nie jest 
Nie stałem się twoją lepszą połówką w nadziei, że weźmiesz połowę mojego nieszczęścia
#

Po prostu musiałaś mnie spotkać, kiedy byłem na dnie 
Dźwięk twojego płaczu, sprawia, że moje serce boli, dla mnie
Nawet jeśli chcę cię pocieszyć, jestem wyczerpany i moja twarz ciemnieje 
Nie mogę cię rozśmieszyć i kładę cię do łóżka, która padłaś od płaczu 
Moje zatrzymane ręce są twoim zegarem
Co się rozpadło to nie moja, ale twoje przyszłość 
Ale dlaczego tak jest, że kiedy widzę jesteś inna kiedy się obudzisz
Myślę o mojej własnej rzeczywistości, która nie urosła nawet o jeden centymetr 
Przepraszam - nawet jeśli powiem to tysiąc razy, znów jest mi przykro 
Że ten mały pokój i ten niski sufit jest niebem
Że jestem twoim parasolem i deszczem 

Dobranoc, dobranoc
Dobranoc, dobranoc 
Dobranoc, dobranoc 
Dzień dobry 


Dziecinko, spróbuję 
Pewnego dnia będę dla ciebie szczęściem 
Spróbuję 
Pewnego dnia będę najlepszy dla ciebie 
Spróbuję 
Dzisiaj to tylko słowa, ale dziewczyno spróbuję 
Dziecinko spróbuję 
Pewnego dnia dam ci cały świat 
Spróbuję 
Jeśli nie będę mógł zmienię dla ciebie świat 
Spróbuję 
Dzisiaj to tylko słowa ale dziewczyno spróbuję

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...