Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 czerwca 2012

Alex - If it were me 2012 tłumaczenie (I do I do OST)


Alex - Gdybym to był ja


Gdybym to był ja, gdyby osobą, która wypełnia twoje oczy byłbym ja
Gdybym to był ja, którego chcesz zobaczyć na końcu ciężkiego dnia, podobałoby mi się to
(Zawsze przy tobie) szedłbym koło ciebie
Ale dlaczego nie wiesz co mam w sercu?

Gdybym to był ja, gdyby osobą, którą wzywasz w samotne noce byłbym ja
Gdybym to był ja, który zawsze zabierałby cię do domu, kiedy jesteś pijana, podobałoby mi się to
(Kto) tak cię rani?
Patrzenie na ciebie nawet bardziej mnie rani

#Moje serce za bardzo się spieszy, żeby pozwolić ci jeszcze odejść*
Jest tak, ponieważ cię kocham
Ciągle jesteś moim wszystkim, żeby pozwolić ci odejść, kiedy się uśmiecham
Z twojego powodu
Moje wszystko (moje wszystko)
Moje wszystko (moje wszystko)
Nie ważne jak bardzo łamiesz mi serce

Czy zwolnisz trochę?
Chcę ci tylko dać swoje serce, które przygotowałem
Ponieważ to jest jedna i jedyna miłość w moim życiu
Więc nie będę żałował z upływem czasu

#Powtórzenie

*tu może być błąd

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...