Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 3 czerwca 2012

Park Ji Yoon - I do 2012 tłumaczenie (I do I do OST)


Park Ji Yonn - Tak

Mówią, że to będzie bolało jak kłamstwo
Mówią, że nie ujdę daleko zanim uniosę ręce
Ale to jest dziwne, zyskuję więcej siły
Kiedy tylko cię widzę, który śnisz/marzysz ten sam co ja sen/marzenie

To jak przeziębienie, które z czasem minie
Więc nie odwracaj się i nie wzdychaj
Nawet jeśli widzisz moje łzy, udawaj, że ich nie widziałeś
Uwierzę w ciebie i nie stanę się słabsza

Tak, zgadzam się*, jak ja, tak*
Moje serce wciąż bije
Powiedz mi, że mam rację, jakby to było przedstawienie
Uwierz we mnie, powiedz mi tak

Nawet jeśli widzę rozchodzące się ścieżki
Nie zrobię kroku w tył
Ponieważ smutne wspomnienia pewnego dnia się skończą
I pewnego dnia będziemy się razem uśmiechać

#Powtórzenie

Proszę nie chwiej się
Nie puszczaj swoich uchwyconych marzeń
To wartościowe życie, więc jest dobrze

Dla ciebie, na zawsze zgadzam się
Chociaż to boli, nie czuję żalu

Znowu, tak, codziennie tak
Zbliżyliśmy się bardziej niż wczoraj
Dzień, który zostanie wypełniony, kiedy patrzymy w to samo miejsce
Proszę przytul mnie, powiedz mi tak

*po angielsku podczas ślubu po pytaniu czy bierzesz sobie tą osobę...  odpowiada się I do, tutaj w zależności od kontekstu będę to tłumaczyć jako tak albo zgadzam się

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...