Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 3 czerwca 2012

Big Bang - Feeling 2012


Big Bang - Uczucie

Yeah wróciliśmy Big Bang
I mój człowiek Boys Noize jest tutaj
Woo wee imprezujcie ludzie
Dalej dalej dalej

#Ruszmy się zaczynamy
Uwolnijmy się wszyscy wiecie
Dosięgniemy nieba taa
Imprezujcie jakby kończył się nam czas
Ruszmy się zaczynamy
Uwolnijmy się wszyscy wiecie
Wyrzućcie ręce do nieba
Skaczcie jakby wam nie zależało

Migocze światło latarni w alejce
Światła mrugają jedno za drugim
Poczuj tą znajomą głęboką noc, kimkolwiek jesteś
Nie ma potrzeby, żeby przejmować się wzrokiem innych
W dżungli budynków, która wypełnia Seul
Świecisz bardziej niż neon
Boję się, że mogłabyś odejść
Wszystko co dotyczy tej olśniewającej nocy jest intensywne, ale
W tej chwili staję się bardziej nakręcony/podniecony
Chcesz być dzisiaj razem?

Noc nie jest taka długa
Nie jest łatwo po prostu przestać
Wszyscy ruszcie/ruszają się ruszcie się
Szczęśliwe matki i ojcowie

x2
##Zostaw tak muzykę
Tańcz i głośno śpiewaj
Nie zatrzymuj tego uczucia
Nie może być lepiej niż teraz

Moja dziecinko twoje usta wyglądają jak wiśnie
Moje oczy są skupione i nieruchome
Ale samo patrzenie byłoby nieuprzejme
Hej moja dziecinko, jestem twoim tatuśkiem
Spójrz, nie mogę pozwolić ci odejść z tym niechętnym uczuciem
Pomiędzy nami nie ma już ograniczeń
Nie bądź nieśmiała, to tylko jedne jedna noc
Światła zgasły i jest cicho
O mój Boże, ciągnie mnie do niej*, ona jest taka gorąca dzwońcie na 112**

Noc nie jest taka długa
Nie jest łatwo po prostu przestać
Wszyscy ruszcie/ruszają się ruszcie się
Panowie i panie

## x3
#

Jestem szalony bardziej niż kiedykolwiek
Jestem szalony bardziej niż kiedykolwiek
I czuję się tak dobrze
Dzisiaj jest ta noc
Jestem szalony bardziej niż kiedykolwiek
Jestem szalony bardziej niż kiedykolwiek
I czuję się tak dobrze
Nie mogę przestać

*tutaj nie jestem pewna
**w oryginale było 911, ale zmieniłam to na nasz numer alarmowy

angielskie tłumaczeni pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...