Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 czerwca 2012

MBLAQ - You're my + 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Jesteś moim + (plusem)

Hej dziewczyno jesteś moim słoneczkiem
I moja małą księżniczką... i chciałbym, żebym ja.. mi..
Chciałbym być z tobą... na zawsze

Jesteś moją słodyczą (słodyczą) patrzysz tylko na mnie
Piękna dziecinka moja dziewczyna (jesteś moją miłością)
Też wiesz, co mam w sercu, to tylko ty i ja, moje serce drży

Wiesz, że ja (kocham cię) ty i ja (potrzebuję cię)
Teraz ci wyznam uczucia
Wiesz, że ja (kocham cię) ty i ja (potrzebuję cię)
Tak żebyś mogła oprzeć się o moje ramię

#Kiedy się zakochuję zakochuję och dziecinko kocham kocham
Mówię, że cię lubię
Kiedy się zakochuję zakochuję tak bardzo kocham kocham
Potrzebuję twojej miłości, nie ważne co inni powiedzą (mówię kocham cię dziewczyno)

Jestem twoim kochaniem (kochaniem) jesteś dla mnie taka piękna
Widzę tylko ciebie (jesteś moją miłością)
Teraz przyjdź do mnie i przytul mnie, ponieważ tak bardzo cię lubię
Jesteś dla mnie taka cenna

Och posłuchaj mojej dziewczyny uch uch zakochuję się dziecinko
15.10 pamiętasz cenne dni tych niezapomnianych chwil?
Jesteś moim plusem
Jestem szczęśliwy, że tu jesteś, tylko mój śmiech nie umilknie
Spójrz na mnie, który nie może przestać się uśmiechać do jednego z twoich listów, kiedy byliśmy smutni zatrzymaj swoje łzy ddook* teraz
Myślę o tobie co noc modlę się do Boga, ty i ja i do końca tej ziemi

#Powtórzenie

Dziecinko ty och dziecinko ty
Dziecinko ty i ty obiecuję, że kocham tylko ciebie, mam zamiar zatrzymać cię w moim sercu
Dziecinko ty och dziecinko ty
Dziecinko ty i ty nie mogę wyrazić słowami, mówię kiedy idzie moje serce, mówię kocham cię

#Powtórzenie




Dziecinko ty och dziecinko ty
Dziecinko jesteś moją dziewczyną, od dzisiaj będę cię chronił jesteś moim słodkim aniołem

Dziecinko ty och dziecinko ty
Dziecinko jesteś moją dziewczyna, postawię wszystko co mam, od teraz będę patrzył tylko na ciebie, zakochuję się


*słowo używane, kiedy mówi się do kogoś, żeby przestał płakać (chyba coś jak nasze szszsz)

angielskie tłumaczenie  mir-ified@AbsoluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...