Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 czerwca 2012

MBLAQ - You already know 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Już wiesz

Źle zrobiłem
Wiem jak bardzo wydaje się być głupcem
Musiałem przez chwilę być całkowicie niespełna rozumu
Jak mogłem to zrobić, kiedy byłaś zaraz koło mnie

Potem cię nienawidziłem, nie lubiłem cię
W kłótniach, które codziennie się powtarzały
Miałem tego dość, nawet nie wiesz
To musiało być przez to, przepraszam

#Jest dobrze nawet jeśli będziesz sfrustrowana i wściekła na mnie
Jeśli tylko zostaniesz przy mnie
Wiesz wiesz jaki jestem
Teraz proszę, uśmiechnij się do mnie

Wszystko co mi zrobisz jest w porządku
Jeśli po tym będziesz lepiej się czuła, wszystko zniosę
Jeśli to my, to możemy to zrobić
Nasz związek, kiedy nie możemy bez siebie żyć
Jakby nic się nie stało
Podejdź bliżej, podejdź bliżej do mnie
Wróć do mnie, mam tylko ciebie
Przepraszam, że się tak zachowałem, przez sekundę cię nie znałem
Więc w ten sposób, obiecuję przed tobą
Wróć do mnie i bądź moją dziewczyno

Czy naprawdę przestałaś mnie lubić?
Nienawidzisz mnie?
Nawet nie patrzysz mi w oczy
Proszę, uwolnij teraz swoją złość, przepraszam

#Powtórzenie

Nie ważne jak bardzo odpychasz
Wiem, że nie ma sensu
Ale jeśli dasz mi ostatnią szansę
To naprawdę nie jest kłamstwo
Będę patrzył tylko na ciebie

Dobrze wiesz, yeah tylko uwolnij teraz swój gniew
Nie słyszę nic co mówią twoi przyjaciele
Podążam tylko za tobą, patrzę tylko na ciebie
Tylko podążaj za mną, leć ze mną
Wysoko do nieba leć wysoko ucałuj niebo
Jak mogę sam żyć bez ciebie?
Nie mogę nawet śnić, ponieważ obudziłem się dla ciebie
Twoje imię jest zawsze na moich ustach

#Powtórzenie

Jest dobrze nawet jeśli będziesz sfrustrowana i wściekła na mnie
Dziecinko jest w porządku
Czy będziesz sfrustrowana i wściekła na mnie
W moich oczach jesteś śliczna, nawet kiedy tego nie mówię
Wiesz wiesz jaki jestem

Teraz proszę, uśmiechnij się do mnie
Więc w ten sposób obiecuję przed tobą

angielskie tłumaczenie aoistars@AbsoluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...