Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 czerwca 2012

MBLAQ - One 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Jedyna

#Och och och och och och och
Dziecinka jedyna dziewczyna
Dziecinka jedyna dziewczyna yeah yeah
Yeah yeah yeah

Te ciężkie chwile
Powód, dzięki któremu mogłem je przetrwać jakby nic się nie stało
To dzięki to dzięki
To dzięki tobie och dziecinko

Jak się przede mną pojawiłaś
Nie mogę w to uwierzyć, to jest jak cud
Nawet jeśli mnie uszczypniesz, to może być sen

##Och dziecinko jedyna jedyna jedyna
Och lubię cię
Naprawdę, sprawiasz, że szaleję
Powiedz moje imię
Powiedz patrząc mi w oczy, jesteś przy mnie

#Powtórzenie

Lubię cię jak anioła, lubię cię
W ten sposób chcę na ciebie patrzeć

Jesteś moją jedną i jedyną królową piękności
Nawet dzisiaj marzę o mnie i o tobie, tylko my dwoje
Tworzącą idealny obrazek parą jesteśmy my
Powierzamy nasze ciała poprawiającemu się nastrojowi
Dzisiaj czekaliśmy, żeby znowu się powitać
Powiedz witaj
Jak komedia romantyczna

##Powtórzenie
#Powtórzenie

I wtedy mija długi czas dobrze
Nawet jeśli patrzę wstecz, niczego nie żałuję
Dziecinko tak miło, obiecuję ci dziecinko
Ze mną, nie mogę przestać cię kochać

##Powtórzenie x2

Kiedy wschodzi i zachodzi słońce i mija dzień
I kiedy mija rok
Nawet jeśli wszystko się zmienia
Dziecinka jedyna dziewczyna Dziecinka jedyna dziewczyna

angielskie tłumaczenie aoistars@AbsoluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...