Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 czerwca 2012

MBLAQ - White forever 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Wiecznie biało

Czekałem tylko, żeby cię zobaczyć
Nadeszła zimna zima podczas której cię poznałem

Jeśli z tobą to mogę wiecznie czekać
Modlę się, żebyśmy wiecznie byli razem

#Pada biały śnieg i jasno przykrywa świat
Jeśli nasza miłość może wiecznie trwać
Przyszłaś do mojego serca w dniu, w którym spadł śnieg
Cały czas ty i ja 
Wiecznie cię kocham modlę się za ciebie

To piękny śnieżny dzień
Moje serce jest wypełnione śniegiem, jestem szczęśliwy jeśli jesteś ze mną w moich kłopotach
Jedyne, czego chcę, chcę żebyś dzisiaj ze mną została
Moje bbbijące serce, proszę przyjmij je w tą białą zimę

Jeśli z tobą to mogę wiecznie czekać
Modlę się, żebyśmy wiecznie byli razem

#Powtórzenie

To wydaje się być snem, pamiętam dzień, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy
To dla mnie dar, jeśli cię nie mam
Jestem niczym bez twojej miłości

Śnieg pada z nieba, a nasza miłość staje się głębsza
Dzwonią dzwony, ich głos rozbrzmiewa w moich uszach
Wyznając moje ukryte uczucia, wyznaję moją miłość drżącym głosem
Czy zaakceptujesz moje namiętne uczucia, chcę żebyś to była ty och och cały dzień

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie Lovelyjoonie@AbsoluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...