Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 czerwca 2012

Shin Bora - I miss you so I cry 2012 (Ghost OST)


Shin Bora - Tęsknię za tobą, więc płaczę

Jesteś w moim sercu
Jeśli mnie zawołasz, pobiegnę do ciebie
Dlatego w ten sposób to bardziej boli
Ponieważ twoje serce wymazało mnie i wyrzuciło

Chociaż cię odpycham z powrotem cię przyciągam
Chociaż cię odsuwam, znowu we mnie żyjesz

#Cały dzień myślę o tobie i znowu płyną łzy
Przez chwilę nie mogę tego wytrzymać, więc znowu płyną łzy
Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą, dzisiaj znowu tęsknię za tobą

Więc znowu płaczę

Nie wydaje mi się, że kiedykolwiek będę mogła to zrobić
Usunąć całego ciebie ze mnie
Nie mogę nawet zrozumieć siebie takiej
Z twojego powodu, który ostro mnie dźgasz

#

Jak wiele muszę jeszcze wytrzymać, żebyś przyszedł?
Jak bardzo jeszcze to musi boleć, żeby ciebie zapomnieć?

(Jest coś, co chcę usłyszeć)
Jest coś, co chcę usłyszeć, ale czy nie mogę?
Tylko raz, czy chociaż raz na mnie spojrzysz?
Kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...