Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 czerwca 2012

MBLAQ - I should't have said it 2011 tłumaczenie



MBLAQ - Nie powinienem był tego mówić

Nie powinienem był mówić, że powinniśmy zerwać
Nie zrobiłem dla ciebie nic dobrego
Tylko nienawidziłem się za to, przepraszam
Ponieważ byłem zły
Ponieważ czułem, że staję się dla ciebie ciężarem

Wróć do mnie
W ten sposób, nie chcę tego kończyć w ten sposób
Wróć do mnie
Coś, powiedz coś do mnie
Wróć do mnie
Myślałem o tym przez długi czas
Jeśli tylko byś do mnie wróciła
Wróć wróć

#Nie powinienem nie powinienem był nic mówić
Wiedziałem, że będę tego żałować, ale znowu to tak zrobiłem
To nie działa, to nie działa tak jak zaplanowałem
Z powodu mojej bezwartościowej dumy

Nie ufaj żadnemu słowu, które mówię
Udaję, że cię odsyłam
Nie zapomnij o tym
Nie ważne co robię
W mojej głowie są myśli tylko o tobie
Kocham cię
Miejsce w którym muszę być jest tylko tutaj

Wróć do mnie
Smutno, nie chcę smutno płakać
Wróć do mnie
Nawet ty, nawet jeśli zepchniesz mnie na bok
Wróć do mnie
Długo o tym myślałam, nigdy mnie nie opuszczaj
Wróć wróć

#Powtórzenie

Przepraszam, ale cię kocham kocham cię
Kocham cię kocham cię dziecinko
Kocham cię kocham cię kocham cię kocham cię dziecinko
Kocham cię kocham cię kocham cię kocham cię dziecinko

Kocham cię kocham cię kocham cię kocham cię dziecinko x3

Nic nie mam, nie mogę cię uszczęśliwić
Nie mogę być mężczyzną, którego chciałaś
Odeślę cię, możesz mnie zostawić
Wiem, że będę tego żałować
Ale jak głupiec odeślę cię
Ponieważ przez tak długi czas byłaś jedyną, która cierpiała
Teraz bądź beze mnie szczęśliwa
Pospiesz się i idź
Dziewczyna taka jak ty nie należy do mnie
Ale kocham cię z powodu mojej bezwartościowej dumy
Kiedy znowu patrzę wstecz
Rzeka płynie w moich oczach

W porównaniu do ciebie dużo mi brak
Dobrze to wiem
Nawet jeśli oddam ci wszystko co mam, dużo mi brak
Jak głupiec tak cię pragnę

#Powtórzenie

Przepraszam, ale cię kocham kocham cię
Kocham cię kocham cię dziecinko
Kocham cię kocham cię kocham cię kocham cię dziecinko
Kocham cię kocham cię kocham cię kocham cię dziecinko

Kocham cię kocham cię kocham cię kocham cię dziecinko x3

angielskie tłumaczenie aoistars@AbsoluteMBLAQ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...