Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 czerwca 2012

MBLAQ - G.O.O.D Luv 2009 tłumaczenie


MBLAQ - D.O.B.R.A Miłość

D.O.B.R.A Miłość x5

Miłość pewnie nie jest łatwa
Raz na mnie popatrz
Żeby cię spotkać
Biegłem drogą, która nie jest łatwa

#Nie mogę przestać dobra miłość dobra miłość
Proszę, nie zostawiaj mnie
Nie mogę przestać dobra miłość dobra miłość
Nie mogę ukryć mojego serca

D.O.B.R.A Miłość

Wylałem wiele łez
Kiedy miałaś mnie zostawić
Nawet jeśli mnie zapomnisz
Moje serce zawsze jest twoje

#Powtórzenie

D.O.B.R.A Miłość

Kiedy na mnie patrzysz, chcę cię chronić
Raz na mnie popatrz, tylko ty, kocham tylko ciebie

##Nie mogę przestać dobra miłość dobra miłość
Proszę, daj mi swoją miłość
Nie mogę przestać dobra miłość dobra miłość
Możesz zobaczyć moje serce

D.O.B.R.A Miłość

##Powtórzenie

D.O.B.R.A Miłość

Och yeah, nawet jeśli słowa nie zostały wypowiedziane
Życie, które miałem z tobą
Moje serce nie może żyć bez ciebie
Twoje słodkie szepty
Utrudniają mi to, sprawiają , że czuję
Tak, teraz za tobą tęsknię

D.O.B.R.A Miłość
(D.O.B.R.A Miłość)
powiedz D.O.B.R.A Miłość
(D.O.B.R.A Miłość)
D.O.B.R.A Miłość
(D.O.B.R.A Miłość)
dalej D.O.B.R.A Miłość
D.O.B.R.A Miłość

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...