Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 czerwca 2012

MBLAQ - Darling 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Kochanie

#Hej popatrz na mnie, nigdy się nie złamię
Nie mogę się poddać, znowu się podniosę nawet jeśli upadnę w twoim kierunku

Od czubka głowy po palce u stóp jestem idealny
Nie ważne co inni mówią, wytrwam do końca
Nie ma wystarczająco czasu, ale oni ciągle mnie ponaglają
Nawet jeśli spróbujesz sama za mną podążyć, nic nie mogę zrobić
Idźmy razem z naszymi stopami w rytmie dzięki któremu będziemy się pocić
Potrząśnij ramionami i tańcz z radości
Kiedy tylko to poczuję, tańczę jakby nie było jutra
Każdy taniec trawię jakbym był Jacksonem

##Ja... chcę powiedz mi powiedz mi dziecinko
Powiedz mi powiedz mi dziecinko powiedz mi powiedz mi dziecinko dlaczego
Yeah... chcę powiedz mi powiedz mi dziecinko
Powiedz mi powiedz mi dziecinko powiedz mi powiedz mi dziecinko ty


#

Odpocznijmy dzisiaj, jeśli się pocisz
Nikt nic nie powie, nawet jeśli zrobimy przerwę i będziemy iść
Zduszony przez trudy życia, krzycz
Zobacz, ty też możesz poczuć się odprężony
Kiedy jesteś zmęczony lub cierpisz, krzycz
Poo corn pop corn pop pop pop pop pop pop corn
Teraz zamknij oczy i idź za mną

##

Hej popatrz na mnie (popatrz na mnie)
Nigdy się nie złamię (nigdy się nie złamię)
Nie mogę się poddać, znowu się podniosę nawet jeśli upadnę w twoim kierunku

Imprezujmy och imprezujmy do nocy x4

#

Imprezujmy och imprezujmy do nocy x4

angielskie tłumaczenie aoistars @AbsoluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...