Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 czerwca 2012

FT Island - Until you come back/return 2007 tłumaczenie

Do tej piosenki jest nakręcona mini drama, którą można obejrzeć z angielskimi napisami tutaj, poniżej zamieszczam tylko samą piosenkę


FT Island - Dopóki nie wrócisz 

Że nie byliśmy tacy, że mogliśmy być inni, tak myślałem 
Nawet znając rozstanie, niekończąca się miłość była tym, czego oczekiwałem 
Jakby rozstanie czekało na mnie, jak zaplanowana historia 
Jak nieoczekiwany deszcz, rozstanie doprowadziło mnie do łez 

# Dopóki nie wrócisz, będę czekał 
Dopóki nie wrócisz, będę tylko trochę płakał 
Jeśli pada, czy to łzy czy krople deszczu, nikt nie będzie wiedział 

## Do kiedy muszę czekać?
Do kiedy muszę cierpieć?
Nawet jeśli to boli wystarczająco, żeby umrzeć i boli nawet bardziej, zamierzam czekać 
Dopóki nie wrócisz 

Że to nie był koniec, że to nie mógł być koniec, tak myślałem 
Jak nieoczekiwany deszcz, rozstanie doprowadziło mnie do łez 

# Powtórzenie 

## Powtórzenie 

Wszystko jest takie jakie było 
Ludzie są tacy jacy byli 
Dlaczego nie ma tutaj tej jedynej, którą kocham 

Że tylko mnie kochałaś, tak mi powiedziałaś 
Bądźmy na zawsze [razem] właśnie to mi obiecałaś
Że kochasz tylko mnie nawet po śmierci, obiecałaś [to]
Nie mów żegnaj, powiedz żegnaj, nie mów żegnaj 

Moja miłość może być tylko dla ciebie 
Moje łzy mogą być tylko da ciebie 
Jeśli minie rok, nawet jeśli minie  dziesięć lat, zamierzam na ciebie czekać 

## Powtórzenie 

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...