Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 czerwca 2012

U-Kiss - Believe 2012 tłumaczenie


U-Kiss - Uwierz

Hej panie i panowie
Chcecie posłuchać
Chcecie wiedzieć, co to jest
Posłuchajcie tego
To nasza wiara

Nie myśl, że początek i koniec zatacza koła
Wtedy twoje serce będzie mocno zamknięte
W chwili, kiedy twoje serce ma się otworzyć
Nie polewaj go zimną wodą, żeby sprawić aby rozpadła się twoja wiara

Ponieważ cię lubię
Ponieważ cię kocham
Dlaczego nie wiesz jak się czuję?
Patrzę tylko na ciebie

#Wierzę wierzę
Wierzę w ciebie wierzę wierzę
Proszę poznaj moje prawdziwe serce, moje prawdziwe uczucia
Uwierz, że to nie kłamstwo

##Wierzę ci ci ci x3
Proszę, uwierz, że to nie kłamstwo

Musisz zapomnieć złe wspomnienia
Nigdy nie powinnaś ich pamiętać
Jeśli nie możesz ich wymazać, to problem

Myśl o tym, żeby się nie wahać
Wierzę, że możemy idealnie do siebie pasować
Nie chcę rozbić złych rzeczy
Do zobaczenia wkrótce, całus na dobranoc

Całkowicie zorganizowałem listę numerów w moim telefonie
Nie kłamię ci, jak chiński znak mu
Zmieniłem sposób mówienia dla ciebie
Zmieniłem się o 180 stopni to, kim jesteś
Jeśli nie ma zaufania albo wiary, wtedy pojawi się nienawiść
Nie róbmy tego, nie stańmy się tacy
Nie mogę bez ciebie oddychać

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Kochamy się, ale znowu się kłócimy
To wszystko mój problem, zmienię się dla ciebie

Nawet jeśli z kimś innym
Nawet jeśli jesteś przy kimś innym
Wierzę ci

Nawet jeśli z wieloma osobami
Nawet jeśli bez mojej wiedzy mnie zdradzisz
Wierzę ci
Wierzę wierzę

#Powtórzenie
##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...