Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 10 czerwca 2012

Cross Gene - La-Di Da-Di 2012 tłumaczenie


Cross Gene - La-Di Da-Di

Yeah dziecinko nie wiem, czy to miłość
Ale po prostu nie mogę oderwać od ciebie oczu
A ty tylko chcesz wiedzieć co naprawdę w środku czuję
Bo sprawiasz że ja la-di da-di
Sprawdź to

Och podkręć głos, żeby mogła głębiej zanurzyć się w rytmie
Teraz wszyscy wyjdźcie, żebyś widziała tutaj tylko mnie

Jesteś jak dziewczyna z moich marzeń
Kim  jesteś, dlaczego teraz się pojawiłaś?
Podobają mi się jej ruchy i krągłości i wyraz jej twarzy
Ciągle za tobą tęsknię, dziewczyno sprawiasz, że ja la-di da-di

#Więc DJ nie przestawaj, kręć muzykę
A ty nie przestawaj się ruszać
Przyjdź do mnie z tym uczuciem, podejdź bliżej, nie ugryzę

##La-di da-di la-di da-di schodzę w dół dół
Dzisiaj oszaleję oszaleję z powodu twojego tańca

La-di da-di la-di da-di schodzę w dół dół

Dzisiaj oszaleję oszaleję z powodu twojego tańca

Ja taki nie jestem, ale ci faceci mają złe myśli
Jestem czystszy niż to, nie mam zamiaru wołać cię późno w nocy

Kim jest ten facet, który cię ma? Jak możesz mieć wszystko?
Podobają mi się twoje ruchy i krągłości i wyraz twojej twarzy
Chcę poznać twoje imię, dziewczyno sprawiasz, że ja la-di da-di

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Dalej szalona zabijasz mnie teraz
Szaleję, czekając na ciebie
Dalej szalona zabijasz mnie teraz
Nie wahaj się i podejdź do mnie
Możesz się we mnie zakochać

##Powtórzenie


Dalej szalona zabijasz mnie teraz
Szaleję, czekając na ciebie
Dalej szalona zabijasz mnie teraz
Nie wahaj się i podejdź do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...