Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 czerwca 2012

K.Will - We never go alone 2012


K.Will - Nigdy nie idziemy sami

W dniu, w którym pierwszy raz cię spotkałem tylko się uśmiechnąłem i powiedziałem cześć
Ale mogłem chcieć, żebyś była
Kimś, z kim tylko przez chwilę zostałem i poszedłem dalej

Wtedy nie mogłem nikomu ufać
Ale ty chroniłaś mnie przez tak długi czas
Po troszeczku wchodziłaś i otworzyłaś moje serce
Zostałaś ze mną, żebym nie był samotny

#Nigdy nie idziemy sami, w ten sposób na zawsze
Ponieważ byłaś przy mnie, mogłem przezwyciężyć trudny czas
Tak jak teraz nigdy nie puszczaj mojej ręki, nigdy sami nie idziemy

Wtedy też pewnie nie wiedziałaś
Że będziemy w końcu razem
Czasami mogłaś wylewać łzy
I mówić, że z nami koniec, ponieważ mnie nienawidziłaś

Wypełniasz moje serce
Jestem rozprzestrzeniony w twoich łzach
Niezliczone historie budują wzajemne zaufanie
Zostałaś ze mną, kiedy było ciężko

#

Nie mogłem sami cię puścić
Dzięki tobie, która wierzyłaś we mnie i prowadziłaś mnie, to było możliwe
Pewnego dnie byłem zmęczony i chciałem płakać
Ponieważ byłaś przy mnie mogłem się uśmiechać

Nigdy nie idziemy sami, w ten sposób na zawsze
Ponieważ byłaś przy mnie, mogłem zejść z tej ciemnej ścieżki
Tak jak teraz nigdy nie puszczaj mojej ręki, nigdy sami nie idziemy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...