Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 3 czerwca 2012

Big Bang - Bingle bingle 2012


Big Bang - Bingle bingle 
(krążyć, dookoła i dookoła - zostawiam oryginalne słowa)

Jakbym był twoim mężczyzną
Chcesz razem jeść, chcesz razem oglądać filmy
A jeśli się do ciebie zbliżam, udajesz, że to nie jest tak
Bierzesz krok w tył i czuję się zdezorientowany

Dlaczego ze mną pogrywasz?
Jestem zbyt dobry, żeby mnie oddać komuś innemu?
Yeah, jesteś jak 7 letni bachor
Jestem tylko tylko twoją zabawką, twoim jeńcem lalką barbie
W tej miłosnej grze, twoje działania to faule
Bazy są zajęte i to jest 9 inning z 2 autami*
Nie chcę być nikim więcej niż przyjaciółmi, nie podoba mi się ta sytuacja
Nie pogrywaj sobie, kręci mi się w głowie

#Bingle bingle, przestań zmieniać swoje słowa
Dlaczego sprawiasz, że jestem zdezorientowany, dlaczego się mną bawisz?
Bingle bingle, boli mnie głowa
Och och och och och och och

##Czy mogę być tym jedynym dziewczyno
Powinienem być jedynym
Mogę mogę mogę być jedynym
Dam ci świat
Czy mogę być tym jedynym dziewczyno
Powinienem być jedynym
Mogę mogę mogę być jedynym
Dam ci świat

Jakbym był twoim kochankiem
Sam to źle zrozumiałem, bezsensownie przesadziłem
Nie czujesz w ten sposób i wygląda na, że to ja jestem dziwny
Ciągle miałem nadzieję

No proszę, nie rób ze mnie takiego faceta
Bing bing bing** bingle bingle kręcisz się naokoło mnie
Namieszałaś mi w głowie, zaczarowałaś mnie
Jesteś naprawdę lisicą ze spokojnymi oczami
Jestem jak brudny pies, uwięziony w moim domu jak Snoopy***
Nawet ja sam myślę, że jestem taki żałosny
Ale wszyscy uważają, że ona jest rozkoszna
Ona ma świetne nogi i jest świetną rozmówczynią
Ja jestem do niczego, ale ty jesteś taka podła

#
##

Dziecinko, dlaczego to robisz?
Rozpaliłaś mnie
Lubisz mnie czy nie?
Powiedz mi otwarcie
Kiedy cię widzę, mam depresję
W tym przypadku, po prostu dzisiaj mi pozwól

#
##

*terminy baseballowe, inning to część meczu
**znalazłam, że w slangu może to oznaczać oszukiwanie, ale nie jestem pewna
***postać z komiksów

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. masz szczęście ze mogłeś tłumaczyć piosenkę GD

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...