Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 czerwca 2012

Big Bang - Ego 2012


Big Bang - Ego

Ona różni się od przeciętnej dziewczyny
Cokolwiek założy wygląda tak naturalnie
Ona jest dla mnie za daleko, żebym się do niej zbliżył, to ty
Ale zakochałem się, to prawda

Żyjesz w innym niż ja świecie
Zastanawiam się co lubisz, zastanawiam się co o mnie myślisz
Jej uśmiech jest zawsze pewny siebie
To mnie urzekło, co robić?

#Jesteś taka piękna
Zostałem oczarowany
Nie mogę dzisiaj zasnąć, myśląc o tobie
Jesteś taka wspaniała
Oszalełem
Nie mogę się z tego ocknąć, dostaję zawrotów głowy

##Ona zabiła moje ego
Powiedziałem, że zabiła moje ego
Ona zabiła moje ego
Wiem, że zabiła moje ego ego

Nigdy wcześniej taki nie byłem, zgadza się
Dziewczyny to tylko dziewczyny, wcześniej nie były dla mnie takie wyjątkowe
Jestem pełnym dumy, mocny, męskim, twardym facetem
Ale kiedy cię widzę to drżę

Ponieważ nie wydawało się, że ty i ja będziemy do siebie pasować
Próbowałem ukryć swoje serce, dziecinko
Ale w pewnym momencie, klęczę przed tobą
Niezdarnie próbując cię zatrzymać i błagając, och mój Boże

#
##

Skąd przyszłaś?
Dlaczego nagle mnie torturujesz?
Czuję się jakbym był na coś chory
Zakochałem się w tobie i czuję, że się załamię

Ona zabiła moje ego
Ona zabiła moje ego
Ona zabiła moje ego
Powiedziałem, że zabiła moje ego

Ona zabiła moje ego
Ona zabiła moje ego
Ona zabiła moje ego
Wiem, że zabiła moje ego ego

#

Ona zabiła moje ego, wiem
Ona zabiła moje ego
EGO

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...