Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 czerwca 2012

BEAST - When the door closes 2010 tłumaczenie


BEAST - Kiedy zamykają się drzwi

Zanim powiesz mi swoje ostatnie pożegnanie
Proszę zatrzymaj się na chwilę i uśmiechnij się do mnie
Zostań tylko na chwilę, ty, która dałaś mi światło
Nawet jeśli to koniec, nie chcę pokazać ci swoich łez

(Kiedy uśmiecham się dla ciebie) Dziękuję ci, za stworzenie tych szczęśliwych wspomnień
(Świecąc niezręcznym uśmiechem) Odsyłam cię tak, ale

 #Kiedy zamykają się te drzwi, kiedy znika twoja postać
Spędzam dzień we łzach z powodu wspomnień, które z tobą dzieliłem
Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwsza
Teraz, kiedy puściłem tą rękę
Nie będzie dla mnie powodu do uśmiechu, ale kiedy
Kiedy zobaczę jak uśmiechasz się w objęciach innej osoby, uśmiechnę się

Kiedy przeznaczenie wiedzie ciebie i tą osobę do końca waszego związku
Wiedz, że będę czekał
Nawet jeśli będziesz myśleć o tej osobie
Spróbuję ci obiecać, że ze mną będziesz uśmiechać się częściej niż z tamtą osobą, ale

(Jeśli pokażesz mi swoje łzy) I powiesz, że było ciężko przy boku tej osoby, ponieważ zostało tylko pożegnanie
(Bezmyślnie trzymając twoją dłoń) Będę cię tak trzymał, ale

#Powtórzenie

Moje serce stało się słabsze, zanim mogę być z tobą
Kiedy zamykają się drzwi

angielskie tłumaczenie wannabefob

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...