Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 czerwca 2012

BEAST - I'm sorry 2010 tłumaczenie


BEAST - Przepraszam

Dziewczyno, ciągle bardzo żałuję
Chcę chcę zawrócić czas

Dziecinko, wymażę twój ślad
Wymażę twoje imię, ale ciągle nie mogę cię zapomnieć

Próbowałaś się mnie trzymać, ale odepchnąłem cię (dlaczego)
Dopiero po tym jak cię puściłem, żałowałem tego
W ten sposób, tęsknię za tobą (tęsknię tęsknię)

Ej, stop, nasza ostatnia wspólna chwila prowadzi mnie na brzeg urwiska

#Po tym jak upływa czas i ból stał się wspomnieniem
Jeśli tylko możesz wrócić z sercem, które mnie kochało

Przepraszam dziewczyno, przepraszam dziewczyno x3

Utkwiłem w cichym pokoju
Cały dzień szaleję myśląc o tobie
Nie ważne jak bardzo cię wołam, nie ma cię tu
Tylko ja, rozpadam się bez ciebie pozostając tutaj

Dlaczego nie mogłem wtedy cię powstrzymać (dlaczego)

Dopiero po tym jak cię puściłem, żałowałem tego
W ten sposób, tęsknię za tobą (tęsknię za tobą, potrzebuję cię, przepraszam, nie ma mowy)
Wróć do mnie

#Powtórzenie

Przepraszam dziewczyno, przepraszam dziewczyno x3

Wróć do mnie, uśmiechając się jakby nic się nie stało
Zostań przy mnie, nie mogę cię zapomnieć nawet jeśli umrę
Poczekaj tu, w tym punkcie w tym miejscu
Nie puszczę cię, nie mogę przeżyć bez ciebie nawet jednego dnia

Opróżniam szklankę wypełnioną żalem i smutkiem po odesłaniu cię
Odurzony, szczerzę chcę jeszcze raz
Nic nie robię, odkąd cię straciłem zatrzymał się mój świat
I w jego centrum jesteś ty moja dziecinko

Przepraszam dziewczyno, przepraszam dziewczyno x3

angielskie tłumaczenie JpopAsia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...